Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOTICE We are aware of a problem wherein some players' stats and XP are not being recognized against their profiles after matches. We are investigating and working to resolve this issue. Thank you for your patience.

 

Forklarer hvorfor halvparten av rundene i går ikke ble registrert. Begynner å bli lei nå

 

Hmm ser ut som Famas har skylden. Hvis noen bruker den i løpet av en runde så får ingen xp.

 

[twitter.com]

 

Tror jeg tar meg en BF3 pause, bye bye

Endret av _Bulldog_
Lenke til kommentar

jeg hater bf3 og høy ping, kiss my ass...

 

http://www.youtube.com/watch?v=4AjUILgHSPs

Hahaha, made my day. ^^

En eller annen pappagutt som prøvde å påpeke at han hadde en linje med båndbredde på 140 Mbps (ikke at en svært høy båndbredde har noe å si når det kommer til ping da vel og merke), og som nesten dirrer av sinne på slutten.

 

Om han hadde snakket sånn over VoIP eller noe lignende In-Game, og jeg hadde kunnet knive ham, som han duden på slutten, så tror jeg at jeg hadde død av latter. :green: Jeg er en god vinner (og dårlig taper såklart), og elsker å se andre dårlige tapere. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aimbot garantert. Han gidder ikke prøve engang å skyte mer enn ett skudd pr fyr, og bommer ikke på hode på et eneste skudd, uansett distanse. Når du tar ut et hele motstanderlaget på et magasin i praksis, da jukser du.

 

Jeg er dog ikke sjokkert, en fyr som han duden der tåler ikke motgang, og det gjelder nok langt lenger enn bare i selve spillet.

 

Sånne personer burde såklart bannlyses så langt det går ann. Ikke det smarteste å lage video der du viser det frem, men han har nok godt med penger, så en nytt spill er jo ikke noe problem. Og så lenge pengene rekker, så kan han bare holde på slik i evigheter.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Dette begynner å bli interessant. Jeg oppnår en ny rank og så begynner det på samme ranken på nytt? Tredje gangen nå. Genialt rank system.

 

Hvis du hadde lest det som stod på battlelog i går og dagen før der så er det et problem med stats, det blir fikset om ikke lenge (husker ikke når)

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli interessant. Jeg oppnår en ny rank og så begynner det på samme ranken på nytt? Tredje gangen nå. Genialt rank system.

 

Ikke bruk Famas. Ikke velg den selv. Ikke skyt med et kit du plukker opp som har den. Ble sagt at det var knytta til famas på en eller anna måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...