Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Savner tiden rundt BF2 release. Stort community, så og si alle man kjente på skolen spilte det osv.

 

Ja, må si det er noe som mangler i dag... Kan vi skylde på stort utvalg av spill og konsoller? Ikke at det er noen vits å skylde på de, er vel "evolusjonen" som har skylden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel litt annerledes med en gang man har skolekretsen rundt seg, regner med de fleste som gikk på skole den gangen kanskje er i jobb den dag i dag. Det er ihvertfall mitt tilfelle :p Gaming generellt er ikke like morro i dag som før, og det hjelper heller ikke på at det er så vanvittig med mange titler å velge i mellom samtidig som tidsklemma presser hardere og hardere på. Tror rett og slett en del forandrer seg for mange etter hvert som man blir eldre og livssituasjonen endrer seg med årene.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen her som skal kjøpe BF3 Premium?

 

Included in these five expansions are 20 maps, 20 new weapons, 10+ new vehicles, 4 new game modes, 30+ Assignments and 20+ new dog tags.

  • 2 weeks early access to all future Battlefield 3 expansion packs starting with Battlefield 3: Close Quarters.
  • Unique in-game knife
  • Unique in-game dog tags
  • 10+ unique soldier camos
  • Unique weapon camos
  • Stats reset feature
  • 10+ unique Platoon emblem decals
  • Increased Platoon emblem layers
  • Server queue priority
  • Save up to five of your favorite Battlefield Reports
  • 5+ unique Assignments
  • Exclusive events
  • Exclusive Double XP weekends
  • Exclusive videos
  • Strategy guides
  • Additional bonus content

Er egentlig bare interessert i de nye kartene, vil ikke prisen være ca det samme hvis man kjøper dlc packs separat?

Endret av _Bulldog_
Lenke til kommentar

Premium har dukket opp i Playstation Store (dog kan man ikke kjøpe det ennå). Prisen der er 449 kr. For de som allerede har Back to Karkand, sparer man altså kun 31 kr på å kjøpe Premium, vel å merke om man har planlagt å kjøpe alle fire kommende DLC-pakker. Det synes jeg er ganske dårlig, med tanke på at man tar en sjanse og ikke egentlig vet hva man får for pengene. Om Premium hadde vært tilgjengelig før B2K hadde det vært en bedre deal.

Endret av Me sjøl
Lenke til kommentar

Spørs vel helt på prisen ja, blir det en måntlig sub så gidder jeg ikke. Men om det koster ca det samme som alle dlc'ne til sammen, så kanskje. En ting jeg dog ikke ser helt vitsen med er exlusive double XP. Vil vel tippe at de aller fleste som vurderer å kjøpe BF3 premium er BF fans som kjøpte spillet ved releas og har passert lvl 45 for lengst, og etter det er det jo ingen unlocks, så er egentlig ingen vits å å trenge mer XP.

Lenke til kommentar

449.-? litt stiv pris, pleier det ikke å være litt dyrere for playstation spill?

Har lest at det er en engangs betaling, men det er ikke bekreftet enda. Double xp syns jeg lite om, lett nok å gå opp i level som det er. Syns det burde være vanskeligere, går jeg opp nå så tenker jeg ikke 2 ganger på det.

Blir det for dyrt så sier jeg takk for meg og velkommen Arma 3.

Lenke til kommentar
Blir det for dyrt så sier jeg takk for meg og velkommen Arma 3.

 

Denne innstillingen ser jeg ikke helt. I Utgangspunktet burde det ikke være en slik Premium løsning etter min mening, og er det for dyrt er det ikke verre enn å la være å kjøpe det? Så lenge man har det morro med spillet fra før er det vel bare til å spille villmann videre.

Lenke til kommentar

Annen link som ikke blir tatt ned med det første :)

http://zoknowsgaming.com/2012/06/03/battlefie ld-3-premium-trailer-leaks-aftermath-dlc-coming/

mye snacks, tror jeg så quad bike inni der og...

 

uuu takk for den. OOOOkkkkkkkayyyy da, jeg kjøper den

Syns jeg så AC 130, kan det stemme?

Hvis du ser videoen ca 00:49, poster for end game. Rir duden på en hest???????????????? Hvis det stemmer så kan jeg se for meg 64 stykker på hest i metro. IIIIIIIhaaaaaaaaaa

Endret av _Bulldog_
Lenke til kommentar

Blir vel litt annerledes med en gang man har skolekretsen rundt seg, regner med de fleste som gikk på skole den gangen kanskje er i jobb den dag i dag. Det er ihvertfall mitt tilfelle :p Gaming generellt er ikke like morro i dag som før, og det hjelper heller ikke på at det er så vanvittig med mange titler å velge i mellom samtidig som tidsklemma presser hardere og hardere på. Tror rett og slett en del forandrer seg for mange etter hvert som man blir eldre og livssituasjonen endrer seg med årene.

Nothing last forever :hm: Sant at ting forandres med alderen. Kunne før bruke dagen lang på gaming sammen med kompiser hvor skole var det eneste avbrekket. Nå er det jobb, studier, XX-kromosom og annet rot. Er nesten ikke lengere tid til å sette seg ned å nyte det som en gang var en stor del av oppveksten. Det er heller ikke det samme, man lever seg rett og slett ikke så mye inn i spill med årene. Nå skjønner jeg hva fattern mente med at barndommen var the shit.

 

Må dog få spilt litt snart :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...