Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patchen er ute på konsoll. Etter patch er PREMIUM en del av ingame-menyen, og de fire nye banene i Close Quarters er i server-browseren. Dessverre er ikke Battlelog oppdatert, så for øyeblikket finner ikke spillet en eneste server. Battlelog går ned for service fra 16-21, og kl. 22 i kveld har EA en stor pressekonferanse ved E3.

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar

"Over 4 new game modes!" så...5?

 

Jeg greier da å ramse opp eksisterende: Conquest, Rush, Team DM, Squad Rush, Squad Deathmatch.

 

Conquest Assault (eller hva det het) var vel en del av B2K kartene, så den telles sikkert med i premium pakka.

 

Jeg har råd til å betale dette så kommer sikkert til å punge ut for å slippe å tenke noe mer på det.

 

Morsomt hvis det dukker opp AC-130 Spectre som fly :)

Lenke til kommentar
"Over 4 new game modes!" så...5?
Jeg greier da å ramse opp eksisterende: Conquest, Rush, Team DM, Squad Rush, Squad Deathmatch. Conquest Assault (eller hva det het) var vel en del av B2K kartene, så den telles sikkert med i premium pakka. Jeg har råd til å betale dette så kommer sikkert til å punge ut for å slippe å tenke noe mer på det. Morsomt hvis det dukker opp AC-130 Spectre som fly :)

 

De som allerede er i spillet teller ikke.

 

"Over X new blahbla" funker om tallet er høyt. "over 20" o.s.v. funker om tallet ikke er rundt. På små tall blir det bare for dumt da man likegodt kunne spesifisert nøyaktig.

Lenke til kommentar

Jeg kunne vært med på det om det var noe de introduserte fra starten av i "BF4". Hvis man på forhånd, før launch var klar over at "slik blir det om du kjøper det"

 

Men at de forandrer forretningsmodell midt i løpet på et spill de allerede har kjøpt på grunnlag av en ting (bl.a. at de ikke skulle gjøre drittmoves som dette)?? Det taler meg midt i mot.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan ekslusive kjøretøy kommer til å fungere. Blir det umulig å gå inn i disse kjøretøyene for non-premium kjøpere?

 

Det er nye kjøretøy på de nye brettene, står ikke noe sted om at de er eksklusive, ei heller våpnene.

De eneste eksklusive tingene er vel dog-tags og våpen-camoene.

 

Edit: en kniv var visst exclusive, men om den har andre stats en dagens kniv tviler jeg litt på.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...