Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg bruker suppressor på alle våpnene utenom long range sniper, fordi det blir så sykt bullet drop på lange avstander.

 

Hvilken General våpen er best? Tenkte å få litt flere unlocks på Recon, men tar så lang tid når man må springe med sniperrifle hele tia.

 

AS Val er mitt favoritt general våpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere som savner at flaggene er markert med bokstav på kartet (altså på mini-kartet nederst på venstre hjørnet)?

Det skulle absolutt ha vært med. Det, og at squad order blir markert samme plass. Nå må man se seg rundt for å få med seg hva som er squad order...

Begge disse punktene er så utrolig lite gjennomtenkte. Orienteringen ville vært enklere, helt klart.

 

Flere som savner at flaggene er markert med bokstav på kartet (altså på mini-kartet nederst på venstre hjørnet)?

Har irritert meg det at de mangler ja. I tillegg husker ikke kartet hvilket zoom du har valgt. Dvs trykke 2 ganger på N for å se hele kartet.

 

En annen ting er at det er nærmest umulig å skyte ned fly/helikopter pga. counter measures. De skulle ha hatt begrenset antall. Helst maks 2. Skjøt minst 20 varmesøkende på et i går uten å treffe en eneste gang pga. det.

Ironisk nok fungerer zoomen som den skal på mini-kartet hos meg.

Lenke til kommentar

hmm skjønner ikke hvorfor folk syter over 560ti, har ingen problemer jeg..

Jeg har aldri hatt store problemene med spill som ikke fungerer osv. Det første er nå med BF3 og 560Ti. Jeg kan spille fint i 10min, så fryser skjermen og jeg får sound-loop. Etter en stund får jeg CTD og "Programmet sluttet å virke". Sist fikk jeg faktisk BSoD. :/ Heldigvis har jeg en PC til med 580 som kjører fjell. Lurer på hva jeg hadde gjort uten den... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...