Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen :p

http://www.youtube.com/watch?v=Cgn1nhUEgo8

 

Den fins ja! Vet ikke hvor vanlig det er å faktisk bruke den i krig..

 

Herregud, se spreaden på den jævelen da... 1:17

Lenke til kommentar

jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen :p

http://www.youtube.com/watch?v=Cgn1nhUEgo8

 

Den fins ja! Vet ikke hvor vanlig det er å faktisk bruke den i krig..

 

Herregud, se spreaden på den jævelen da... 1:17

 

Jeg tror jeg heller foretrekker å bli truffet av ett eksplosivt prosjektil! Den jævelen der kan jo ta ut en hell arme om den brukes riktig!

 

Hva gjør egentlig thermal optics? Gidd ikke å lese akkurat nå..

 

EDIT: Er Thermal optics sånn at du får nattsyn? svart/hvitt

 

Varmesøkende syn. Alt som er varmt blir lyst opp som hvitt på skjermen. Det er ganske ubrukelig på håndvåpen for tiden, men på kjøretøy så funker det prikkfritt for min del.

Lenke til kommentar

Hah, quest for "Service Star 1 i alle klassene før USAS låses opp" tilspisser seg.

 

Mangler ca 13000 Recon-score på Service Star der (de andre 3 har jeg allerede).

 

Mangler samtidig ca 40000 overall score før jeg ranker opp til 43 og får USAS.

 

Spenningen er til å ta og føle på :p

 

i tilfelle noen følger med, så gikk det til siste skuddet :p Det siste killet som tippa meg til Recon Service Star 1 ble også indirekte det som førte til at USASen ble låst opp, siden Class Service Star gir 10,000 XP. Fikk to runder på rad med rundt 16-17000 XP der (tok Avenger Medal runden før, derfor ble det så tett).

 

SKS med russisk 4x scope er ganske gøy :D

Lenke til kommentar

Tja, på f.eks Tehran Highway er den helt sjef. På avstandene som er litt for lange for vanlige våpen men for nærme for sniperrifler er den kanon. Har M39 også, men får mere ut av SKS, selv om jeg må bruke et skudd eller to ekstra. Større magasin hjelper på.

 

edit: For comparison, jeg har 120 kills på M39 over 6h29m, mens jeg har 111 på SKS på 2h53 min.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leo_Khenir: Er det noen som spiller Teheran Highway?!? *kniis*

 

Jaja. De klarte i alle fall å informere om det via battlelog denne gang og ikke bare via Twitterfaen.

 

Kanskje noen av tilbakemeldingene mine på twitter hjalp (ikke håp i helvete, men tanken er god :p )

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Tehran Highway er et gøy map, spesielt hvis man er recon. Hatt et par ganger som RU-recon med M40 hvor jeg har tatt ut US-recons som ligger ved US base (conquest, 3-flagg). De ligger liksom alltid rett ved det huset på toppen av bakken. Tok 3 stykker som lå med en meter mellom hverandre på 4 skudd (et for innskyting og 3 headshots på rappen) i går, mens alle så på meg (hvertfall ifht scope reflection).

Lenke til kommentar

Dat filing når du ser at en Sniper ser på deg xD

 

Ikke noe å tulle med. Gikk på tur med bikkja her om dagen og sola reflekterte i et vindu. Første tanken var sniper F¤#%. Hadde gjort seg hvis jeg hadde prona i nærmeste busk. Mulig jeg må ta en liten BF3 pause...hmmm :hmm:

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...