Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.gamer.no/artikler/107120/ea-vurderer-betalingslosning-for-battlefield/

 

Noen som har fått meg seg disse triste nyhetene? Hva syns dere om en slik løsning?

Jeg tipper at neste BF kommer til å ta nok et skritt i retning CoD. Hva slags BF-spillere ville betalt et abonnement for å spille CoD? Jeg tror ikke at EA går for en slik løsning, men dersom de gjør det, så vet jeg at det finnes mange andre gode spill der ute som gjerne tar imot de hundretusener av spillere som forlater BF.

 

Dersom BF skulle hatt en abonnementtjeneste, måtte innholdet ha vært helt fantastisk rått, og DICE hadde måtte levert hver eneste måned. Det skjer ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

BF3 er noe jeg spiller inni mellom med kompiser.

Vist de seriøst innfører noe slikt, finner vi noe annet å spille.

 

Forstår heller ikke hvilket grunnlag som skal rettferdiggjøre noe slikt ovenfor sluttbrukerne..

Vist enn sammenligner med WoW:

De drifter ikke egne servere (innkjøp, lisenser, vedlikehold, utbytting osv.)

De leverer ikke frekvent oppdateringer (iallefall ikke like frekvent som Blizzard)

De gir ikke nytt innhold UTEN utvidelsepakker.

De har ikke noe gratis supporttelefon

 

Og sikkert flere ting som jeg ikke kommer på i farten, uansett, dette krever langt mer ansatte, og selv om de konkurerer med WoW med spillerbase, så har Blizzard 4500+ ansatte og Dice "ynkelige" 280.

 

Det handler rett og slett om å melke mest mulig ut av minst mulig.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

http://www.pressfire...odern-Warfare-3

 

les komentarene til Cod-kidsa.

er flest mot slutten

de påperer de beste tingene ved BF som de værste...

 

 

<LI style="MARGIN-LEFT: 0px" id=dsq-comment-392200955 class="dsq-comment dsq-clearfix dsq-comment-is-parent " data-dsq-comment-id="392200955">avatar32.jpg?NoneGenuine ATLW 58 kommentarer klappet sammen Klapp sammen Utvid Personlig så liker jeg MW3 best.

MW3 er mer instant action, noe jeg ser etter når jeg vil spille ett FPS spill online.

 

BF3 er mer.... Spring i 5 minutter, skyt en person eller bli drept... Spring i 5 minutter til.

KJEDELIG.

 

<LI id=dsq-append-post-392200955><LI id=comment-464567611><LI style="MARGIN-LEFT: 46px" id=dsq-comment-464567611 class="dsq-comment dsq-clearfix " data-dsq-comment-id="464567611">avatar32.jpg?NoneGbkiller98 1 kommentar klappet sammen Klapp sammen Utvid Det er det dummeste jeg noen gang har hørt... de som må løpe 5 minutter før man finner noen klarer ikke å spille BF... Man skal liksom løpe til basene og ta over... ikke bare se etter folk hele tida"!

Løp til en base og du skal se du finner folk"

 

<LI id=dsq-append-post-464567611><LI id=comment-394952101><LI style="MARGIN-LEFT: 46px" id=dsq-comment-394952101 class="dsq-comment dsq-clearfix dsq-comment-is-parent " data-dsq-comment-id="394952101">avatar32.jpg?1324991514John A. Svensson 3 kommentarer klappet sammen Klapp sammen Utvid Enig der, bf3-mapsene kan bli for store, men det finnes jo kjøretøy som gjør turen mye kortere. Var innepå battlelog i sted. Har såvidt spilt bf3, bare litt under 3 timer, og hadde bare 114 kills. I mw ville jeg normalt ha nærmet meg 3 ganger det tallet. mer intens action kan være mer artig.

 

<H4></H4>cached75.jpg

<LI id=dsq-append-post-394952101><LI id=comment-396837456><LI style="MARGIN-LEFT: 92px" id=dsq-comment-396837456 class="dsq-comment dsq-clearfix dsq-comment-is-parent " data-dsq-comment-id="396837456">avatar32.jpg?1325194855Mr Arceus 2 kommentarer klappet sammen Klapp sammen Utvid jeg spilte battlefield 3 hos en venn, jeg klarte å få 50 kills på 1 time, det suuger i forhold til mw3, der jeg har klart å gå 2 prestige på 1 dag, å over 2000 kills på det ene prestige, den første timen jeg spilte hadde jeg noe å 500 kills

 

<LI id=dsq-append-post-396837456><LI id=comment-398306319><LI style="MARGIN-LEFT: 138px" id=dsq-comment-398306319 class="dsq-comment dsq-clearfix " data-dsq-comment-id="398306319">avatar32.jpg?1322497097Hodejegeren 1 kommentar klappet sammen Klapp sammen Utvid Det sier mer om deg enn om BF3. Det holder vel i massevis med 50kills/

 

 

Normalt å gjøre det.. Har hørt det så mange ganger av venner. " ahh du må jo løpe i 10 minutter jo...! "

 

Hater når folk bruker det som et argument mot BF3.

 

Anyways, er du admin på pressfire? Det sto "klapp sammen innlegg" osv.

 

 

er ikke admin nei, tror klappesammen skjuler innlegget, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Da COD innførte "Elite" tøyset sitt gadd jeg ikke ikke engang prøve MP delen.

 

Hvorfor det? Elite er da helt frivillig, tilbyr tillegstjenester du kan velge å kjøpe, samt at du får DLC gratis. - Hvis du ikke vil så trenger du jo ikke kjøpe det...

Ja jeg vet at basisdelen fungerer som før, men det er prinsippet som teller. Akkurat nå ser det ikke så verst ut men det er kun en måte å snik-innføre at du skal betale mer for mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nesten ingen som spiller på norske servere lenger. Er BF3 en flopp?

Jeg spiller utelukkende på BF.no av servere som fins i Norge. Servere som befinner seg i Skandinavia for øvrig har lav ping, så jeg foreslår at du prøver ut svenske og danske servere. Som regel oppsøker jeg servere som forkaster bruken av kraftige våpen i små maps som f.eks. Métro. Det er veldig moro på Métro uten granatkastere, antitank og super-hagle. :)

Tenkte jeg bare skulle si noen ord om BF3,siden jeg nå har hoppet i det.

 

Da betaen gikk var jeg veldig kritisk til både BF3 og Origin. Så mye at jeg valgte å boikotte EA totalt.

 

I går krøp jeg til korset og skaffet meg BF3 pga. noen venner ønsket å spille det.Og faktisk har det blitt langt bedre. Kommer til å spille mye BF3 i de kommende dagene.

Om noen har lyst å legge meg til så heter jeg xbyted på battlelog. Joiner gjerne gjengen her på noen kamper.Om dere vil ha en noob på laget :)

Jeg legger deg til seinere. Selv la jeg spillet få modne seg etter kjøpet. Det ble tatt opp igjen for en uke siden og må si at mye positivt har skjedd, skeptisk som jeg var i begynnelsen. Tommel opp for det.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Det har strengt tatt knappest skjedd en dritt siden beta. Mange mener det er blitt verre, dog det gjerne er i halvveis trollete folk.

Etter neste patch ser det ut til å kunne ta endel steg, dog.

 

Det er helt uforståelig at DICE ikke har dryppet mindre patcher oftere. Nå er det vel 3 1/2 mnd siden sist patch.

Resultatet av hele argumentasjonen for Origin EA har drevet med siste året med å komme nærmere kunden for å enklere kunne tilby "content" er 100% fraværende.

 

Jeg skal forsåvidt finne frem igjen spillet når den nye patchen kommer i håp om store forbedringer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som savner at flaggene er markert med bokstav på kartet (altså på mini-kartet nederst på venstre hjørnet)?

Det skulle absolutt ha vært med. Det, og at squad order blir markert samme plass. Nå må man se seg rundt for å få med seg hva som er squad order...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.gamer.no/artikler/107120/ea-vurderer-betalingslosning-for-battlefield/

 

Noen som har fått meg seg disse triste nyhetene? Hva syns dere om en slik løsning?

Får gå tilbake til cs1.6 vel! Der er det engangsbeløp, costum maps/mods og best av alt, hit dedection som fungerer perfekt!

 

tongue.gif

This.

BF3 er ingen flopp nei. En av de største public-suksessene de siste årene.

 

>2012

>public

 

 

Yeah, whatever. Sauer har ingen peiling på hva som er bra.

 

Jeg SAVNER css for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...