Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zoom optics er the shit! Er awesome å hitte tankser dritlangt unna! :D

 

Likte den i starten jeg også helt til jeg fikk tak i Thermal Optics, da kikker du deg aldri tilbake igjen. ;) Den gjør samme nytten og oppdager fiender samt tankser på langt hold, å beregne prosjektilbanen er en vanesak. :)

Lenke til kommentar

jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen :p

 

Hadde en kul opplevelse isted med G18. Var i TV-Stationen på Sharqi og plutsli kommer 3 medics fra fi. Skyter frørst 2 av de med m4en og så swapper til g18. Han gjenværende reviver de to andre, gjer tar ham og så en av de andre. Den siste igjen reviver de to men jeg får tatt alle tre nå ( bare poeng for en av de ved siste salve). Morro! :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om det vil være mulig å få min Xbox 360 konto over til PC? Blir snart gamer-pc her i huset nemlig. Derfor kjipt å måtte jobbe seg oppover i rank igjen..

What? Nei, det er jo det morsomste! I tillegg vil muligens SPM øke, om du bryr deg om sånt, siden du er ferdig opplært og alt mulig. :)

Lenke til kommentar

jeg må bare spørre. Er canister shells faktisk en ekte type ammunisjon/ prototype? Ser sykt rart ut når du flyr eller går rundt på bretta og plutselig flyr det et sverm av hagleprosjektiler mange hundre meter bortover ifra tanksen :p

 

Den fins ja! Vet ikke hvor vanlig det er å faktisk bruke den i krig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...