Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvilken semi-auto gunner(pistol) liker dere best? Klarer aldri å bestemme meg, i tillegg usikker på om jeg skal bruke silencer eller tactical light...

Suppressor har ingen negativ effekt på pistoler.

 

Imo så er M9 suppressed den beste pistolen.

 

EDIT: det nye quote systemet var sært.

Endret av pxK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli drittlei av DICE sin "fantastiske" client-side-hitdetection. Den eneste grunnen til at de har denne mindreverdige møkkakoden er fordi det blir lettere for snipers å treffe. Alle andre klarer fint å beregne lagg og sikte foran, men fordi snipers skal slippe dette så må alle gang på gang bli drept mens de er i dekning. Er det rart folk allerede begynner å bli lei BF3?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Straks ferdig med Assault virker det som. Gikk over til Recon for å prøve det litt ut, ganske krevende, men jævlig fett.

 

Jeg har tre forskjellige recon-typer jeg spiller som. 1: CQB-marksman med T-UGS, SKS med enten den russiske 4X-en eller ingen sikter. 2: CQB-stormer med T-UGS og UMP med holo + silencer + taclight 3: long-range sniper med M40 og MAV.

 

Assault on Karkand (eller hva det heter) har et par meget nice overwatch-punkt over hvertfall flaggene C, D og E (et punkt for alle 3) der det er genialt å være long-range. Plukka 3 stk som forsøkte å ta C. Spørs om han ene burde reagert når jeg skjøt kompisen hans som lå rett foran ham, men there you are.

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som blir "disconnected from EA" hvert 20-ende minutt? Klarer ikke spille ferdig en eneste runde før EA tar meg bakfra.

 

Sjekk nat på routeren din :) UpNp kan du skru av om det står på. Google ruternavnet ditt og UpNp så finner du ut hvordan.

 

Trodde det var meningen at UPNP skulle være på jeg?

Utenom det så er alt av porter og slikt åpnet, så det skal heller ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...