Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sniper på Karkand og Sharqi er faen så irriterende. Både fordi det av en eller annen grunn er fullt av dem allerede, og fordi du aldri får oversikt.

Du må ikke glemme at karkand og sharqi var større på BF2, nå har de krympet mapsa pg.a. at det skal ikke bli for stort for konsollene (DICE løgnere som sa det ikke skulle gå utover PC).

Anyway, 64bits kan bli litt for mange spillere, prøv heller 32 eller 40 spillere... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva er årsaken til at ikke 32- eller 64-spillers servere tilbys til konsoll, forresten? Hardware, eller bare generell wank?

Hardware.

 

Spillet er nesten ikke spillbart for min del med låst FPS på max 30 FPS, og selv da med drops til godt under 20 FPS. Dette er da på Xbox.

 

I tillegg er det vel ikke dedicated servers, så at en skal hoste 64 spillere på sitt nett, blir nok for mye å forlange.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Sniper på Karkand og Sharqi er faen så irriterende. Både fordi det av en eller annen grunn er fullt av dem allerede, og fordi du aldri får oversikt.

Du må ikke glemme at karkand og sharqi var større på BF2, nå har de krympet mapsa pg.a. at det skal ikke bli for stort for konsollene (DICE løgnere som sa det ikke skulle gå utover PC).

Anyway, 64bits kan bli litt for mange spillere, prøv heller 32 eller 40 spillere... ;)

 

Godt mulig, jeg spilte ikke 2.

Lenke til kommentar

wow, hva har skjedd med battlefield 3.

 

???

Han spilte vel BF3 for noen måneder siden, og gikk trolig nylig inn igjen. Så ble han møtt av alle hackerne og de generelle idiotene. Wild guess!

Endel hackere ja, men er jo nesten som og spille ett nytt spill. Alle vehiclene reagerer jo helt forskjellig og er helt ubrukelig nesten.

Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg.

Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse".
Lenke til kommentar

Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg.

Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse".

 

Vel, da får jeg bare be om unnskyldning. Er ikke verre enn det :)

 

(og ja, jeg kjørte samme søket og fant eksakt samme bilde på "pulse", men du må være enig i at det ligner på MW3-pulsen)

 

modern_warfare_2%20-.jpg

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
wow, hva har skjedd med battlefield 3.
???
Han spilte vel BF3 for noen måneder siden, og gikk trolig nylig inn igjen. Så ble han møtt av alle hackerne og de generelle idiotene. Wild guess!
Endel hackere ja, men er jo nesten som og spille ett nytt spill. Alle vehiclene reagerer jo helt forskjellig og er helt ubrukelig nesten.
Jeg ser på COD-profilbildet og tenker "COD-wanker", men det er meg.
Og, nei jeg er faen meg ikke noen cod wanker. Og det bilde er ett resultat av ett google bildesøk på "pulse".

 

Da har du vært uheldig, for jeg møter veldig lite hackere. Og at kjøretøy skal føles annerledes er bare din oppfatning av dem. Det har ikke vært noen skikkelige patcher på dette spillet siden før jul, så ingenting er annerledes ;)

Lenke til kommentar

TheNorwegianBattlefield.com serveren har elendig autobalance. Bytter spillere som er ikke ligger nederst på listen. Ble byttet 3 ganger i løpet av en runde og jeg lå øverst på listen nesten hele tiden. Sekundet før runden var ferdig og mitt lag skulle vinne byttet den meg til taper laget -.- Lå øverst på listen også

Endret av Jekay
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shotgun + Tanks..hmm... Vil heller ha LMG, det tar jo alt det og :)

 

LMG gjør null skade på alt av kjøretøy, med unntak av om man treffer sjåføren eller passasjerer. Da anbefaler jeg heller HMG eller canister som faktisk gjør skade på lettere kjøretøy,samt fly og helikopter.

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...