Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ja. Står man stille å holder inne S, så går man oppover. For å falle i høyde, slipper man bare W og S.

(Men har skjedd at jeg går nedover når jeg trykker på S, når jeg hovrer)

 

Hender det skjer vis man kommer for høyt opp og ikke skaper nok løft.

Med jetmotor skal det ikke ha noe å si hvor høyt man er. Altså man trenger ikke å dytte fra seg fra bakken.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de nerfer MAV. Hvorfor man skal kunne bli drept av et fjernstyrt leketøy er et mysterie. Isåfall så burde de kreve at spilleren gjør noe for å få dette til istede for å bare fly rett på andre.

 

Var faktisk litt kult å spille karkand mappene i går. Tok rundt 2 minutter på hvert map før man kjente seg igjen.

Lenke til kommentar

Er ikke 100% fornøyd med Strike At Karkand. Det var mappet som jeg sikkert brukte 97% av all tiden i BF2 på, men syns noen av de nye flaggplasseringene er litt lame. Og det er altfor mange åpne hus. Og mista litt av sjarmen pga. nye fargene. I tillegg er det altfor mye destruction.

What he said.

Lenke til kommentar

Er ikke 100% fornøyd med Strike At Karkand. Det var mappet som jeg sikkert brukte 97% av all tiden i BF2 på, men syns noen av de nye flaggplasseringene er litt lame. Og det er altfor mange åpne hus. Og mista litt av sjarmen pga. nye fargene. I tillegg er det altfor mye destruction.

 

Høres ut som du bør fortsette å spille BF2 og Battlefield Free 2 Play

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En detalj jeg likte på Wake var det store to-tallet på US hangarskipet. Morro at det tok med det.

Mangler bare "818" under Black Hawk-helikopteret.

Er det forresten et Black Hawk med?

 

Var også veldig uvant med ny og forbedret grafikk på disse gamle banene.

 

Småting som bringer tilbake minner :wee:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er ikke 100% fornøyd med Strike At Karkand. Det var mappet som jeg sikkert brukte 97% av all tiden i BF2 på, men syns noen av de nye flaggplasseringene er litt lame. Og det er altfor mange åpne hus. Og mista litt av sjarmen pga. nye fargene. I tillegg er det altfor mye destruction.

Er enig med deg. Har spilt på karkand i sikker 5 timer nå og har fremdeles prblemer med å kjenne meg igjen hvor jeg er på mappet. Standoffene som alltid skjedde første 10min av en karkandrunde med granater mellom hotel og US-spawn er ikke-eksisterende, samt at de tusentalls mengdene boksene og kassene de har stacket rundt på mappet gjør det vondt å orientere seg.

Og hvorfor har de snudd kartet på hodet??

US skal spawne på bunnen av kartet. Og så blir jeg irritert over at man ikke kan trykke hvor man vil spawne på det futuristiske Blå-klosse-på-blå-bakgrunnkartet.

Lenke til kommentar

Er ikke 100% fornøyd med Strike At Karkand. Det var mappet som jeg sikkert brukte 97% av all tiden i BF2 på, men syns noen av de nye flaggplasseringene er litt lame. Og det er altfor mange åpne hus. Og mista litt av sjarmen pga. nye fargene. I tillegg er det altfor mye destruction.

Er enig med deg. Har spilt på karkand i sikker 5 timer nå og har fremdeles prblemer med å kjenne meg igjen hvor jeg er på mappet. Standoffene som alltid skjedde første 10min av en karkandrunde med granater mellom hotel og US-spawn er ikke-eksisterende, samt at de tusentalls mengdene boksene og kassene de har stacket rundt på mappet gjør det vondt å orientere seg.

Og hvorfor har de snudd kartet på hodet??

US skal spawne på bunnen av kartet. Og så blir jeg irritert over at man ikke kan trykke hvor man vil spawne på det futuristiske Blå-klosse-på-blå-bakgrunnkartet.

Først må man vel bare si at dette er bf3, ikke Bf2.1, så med tanke på at dette spillet har destruction m.m så kan det ikke bli likt. I tillegg har ikke gameplayet satt seg, om man husker tilbake til starten av BF3, Noshahar Canals f.eks, der var det jo fullt kaos de første ukene. Nå har gameplayet satt seg, å mapet er blitt veldig bra. Så jeg ville ventet noen uker før jeg falt en dom, men vi kan ikke forvente at det blir likt det vi husker fra BF2. Strengt tatt vil jeg ikke ha det samme gamle, det er derfor jeg spiller BF3 nå, og ikke BF2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Seriøst. Hvordan hoovrer jeg med F35? :p

Datt i sjøen hver forbanna gang jeg prøvde..

 

Trykk på S (hold den inne) og hold den balansert, nei du kan ikke lene spissen fremover for å se eller skyte, det fungerer ikke, fungerer om du skal gjøre det for å drep enoen også levle den igjen, men dette er ikke no helikopter.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Flere som ikke få b2k i origin? Står at jeg har det i battlelog, men er ikke i origin. Har restartet mange ganger og sjekka for updates.

 

Samme med meg. Leste litt rundt og fant ut at jeg måtte logge ut ( sign out ) på både Battlelog og Origin, får så å logge inn igjen. Det funket for meg :)

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...