Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen men jeg blir irritert. Hvor mange hjerneceller må det til for å forstå at hvis absolutt alle skal spawne på hangarskipet, så er det ingen som kommmer frem i tide til å beskytte flaggene på stranda? Herregud de hadde jo 4 tanks og 4 LAVer hele runden. ( i Tillegg til at våre piloter syntes å suge hestekuk mer enn å fly)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg var den eneste blå(grønne da) prikken på land de første 30 sekundene av runden, ja, frustration very fucking much detected. Herregud, vi starter jo med Abramser og LAVer på land, men var det noen som tok dem? neida, la russerene overta dem og voldta oss i trynet når vi først klarer å karre oss i land. F*ing n00bs.

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble drept fire ganger av samme fyren i en runde, og 2 sekunder etter at jeg ble drept så ble han fyren kniva, alle fire gangene. Og siden det var så åpent der så kunne han kisen på laget mitt fint se at han prøvde å drepe meg. Så istedet for å knive, kunne han bare ha skutt han fort som faen alle fire gangene, og jeg ville ikke ha daua fire ganger. Men det er viktigere å få dog tags, selvfølgelig. Dette skjer faen meg hver gang jeg spiller. Kun stats og dritt som gjelder for de fleste, virker det som. Føles mer som om jeg spiller Modern Warfare enn Battlefield. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo bare tøv med dette browser pisset og Origin, Hver forbanna gang jeg skal spille Battlefield 3 skjer det no galt, enten blir jeg kicka utallige ganger for noe feil med punkbuster, eller så kommer jeg meg aldri inn i en bane, OG DETTE ER ER ANDRE GANGEN PÅ 1 FUCKINGS MÅDNED AT ORIGIN IKKE LAR MEG LOGGE IN PÅ GRUNN AV PASSORD FUUUCK I HELVETE§§§!!! SAAAAAATAN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...