Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wake Island er helt vanvittig, hvis US klarer å ta alle basene, og det ikke er noen i squadet ditt igjen levende så kan man ikke spawne. Må si at det er bra jobbet av Dice...

 

Eh, er jo sånn kartet har vært siden starten.

 

Dessuten synes jeg det er slikt ALLE kart burde vært for begge lag, at dere kan bli total tatt over. Hadde skapt mer spenning. Ville også fjernet "baserape" maset.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jeg satt litt sånn småskuffet tilbake fra de nygamle kartene. De føles mye mindre nå som man ser så mye lengre og fargene i Karkand syns jeg var helt feil! Wake of Gulf of Oman har jeg aldri likt noe spesielt og Sharqi var litt sånn mehhh i mine øyne. Får håpe jeg venner meg til dem etter hvert.

Lenke til kommentar

Saa nettopp en dogtag med "Friday fun fun fun"... Er skuffet over EA naa.

 

Det er den garantert FETESTE dogtagen i hele spillet. Om dere ikke skjønner det er det jo "for fun", det er jo en gigantisk meme i nyere tid (såmangt du er med på å kalle en youtubevideo for en meme :p)

 

Du må også legge til at dogtagen er hult ut slik at det blir en flaskeåpner, noe som løfter ideen to hakk lenger opp på AWESOMENESS-skalaen

 

EDIT: Jeg har den ikke, hvordan i hel***e får man den?

Fra en meme? Nei tror heller det er fra tidenes verste sang "Friday"

 

Orignalt, så er det det - ja. Men i ettertid har det spredd seg til allmenheten, og det er få som ikke vet hvem Rebecka Black er - og som kan teksten på sangen hennes.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD?

Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer.

 

 

Jeg har fått det kanskje 2 ganger på snart 100 spilte timer. Et raskt google søk sier at ati kort har en del problemer (har selv hd 6870), spesielt factory overklokkede kort. Man kan også prøve å slå av overklokking i driveren/catalyst, kan hende den står på selvom man ikke har overklokket.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hadde en runde på Wake Island tidligere i dag hvor vi satt to engineers fra samme squad og reparerte helikopteret mens det fløy. Tror en eller to andre fra squaden også var med. Når en ble drept, respawnet han på en av de andre. Holdt på sånn en stund, men fikk jo ikke gjort så mye ut av det. Morsomt å holde helikopteret i live var det i alle fall, og jeg fikk et par maintenance efficiency ribbons ut av det.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at Bf3 plutselig får en CTD?

Jeg har opplevd det en ti ganger, ca. Og jeg har spilt i 15 timer.

 

 

Jeg har fått det kanskje 2 ganger på snart 100 spilte timer. Et raskt google søk sier at ati kort har en del problemer (har selv hd 6870), spesielt factory overklokkede kort. Man kan også prøve å slå av overklokking i driveren/catalyst, kan hende den står på selvom man ikke har overklokket.

 

Det begynte faktisk etter at jeg fikk Back to Karkand.. Kan det ha noe med at jeg recorder endel med Playclaw? At skjermkortet sier stopp eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...