Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte en del runder igår, fikk ikke helt den Wow feelingen jeg forventa, men bedra seg litt da jeg spilte karkand inf only på moOf serveren. Men mulig det ikke var nok kaos for meg. Var maks var 40 spillere til en hver tid, selv om serveren var full med kø og 64, tror det var litt bugs.

 

Oman var for mye kjøretøy og da wake kom så stakk halve serveren.

 

Ble litt metro før senga, metro er som øl. Cant stop till u Get enough.

Lenke til kommentar

Jetflyene i BtK var jo helt latterlig dårlige. Altså styringen.. Ble veldig skuffet. :( Er jo knallbra de som er på Firestorm etc, hvorfor måtte de endre på styringen på de..

Har jo værdens største svingradius jo.

 

Har hørt at det er langt bedre om du har joystick.

Good, for jeg har bestilt meg det. ^^

 

Liker også at de kan stoppes i lufta, for så at fienden kjører rett forbi meg, så er jeg bak de. ^^ Men uansett er det helt elendig svingradius på de, i forhold til de andre flyene i BF3. :p

Lenke til kommentar

Nja. å kunne mer eller mindre stoppe opp i lufta er en stor fordel i dogfights. har du en etter deg, sving litt sånn at han ikke får clear shot på deg med guns, brems som en helt slik at han flyr forbi, vips, du er bak ham...

 

Gjøre selvsagt med litt intelligens slik at du ikke står 20 meter fra bakken eller bakke-AA når du gjør dette da.

Lenke til kommentar

Fikk spilt litt i går, og hadde det meget morro. Både Wake og Karkand ser veldig likt ut i fra BF2. Men det er nå flere bygninger du kan gå inn i, spesielt på Karkand.

Det som dog var irriterende rundt "Hotel"-flagget er at tanksene skyter bygningene i filler. Det blir derfor INGEN steder å gjemme seg lenger. Enkelte bygninger har litt for mye destruction.

 

I fra lufta ser Wake veldig lik ut som på BF2, men basene er veldig ulike.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hadde blitt overlegent om det både kunne manuvreres like bra, samt stoppe i lufta!

Egentlig ikke. Er det fly i lufta eller AA i nærheten dør du jo ganske så fort når du står stille i lufta.

 

Tenkte i fly mot fly situasjoner, du kan stoppe opp, legge deg bak, og de har ikke sjans til å utmanuvrere deg på noen måte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...