Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey... Er det noen spesielle porter som må åpnes for at BF3 ikke skal kaste meg ut av serveren hele tiden med: Game disconnected: your connection to the server timed out.? Er liksom denne beskjeden jeg får hver gang etter rundt 15-20 min. spilt. Jeg blir rett og slett veldig lei av denne beskjeden nå at jeg snart mister lysten på og spille spillet noe mere :S Hadde aldri dette problemet med BF2 eller andre online spill jeg har spilt gjennom årene ;)

Lenke til kommentar

Finnest det ei semi rifle til BF3? Altså eit våpen med høg skade og god range men som bare skyter ei kule om gangen?

 

Som ikkje er sniper :p

 

Vell mange av våpna har ulike skuddmodus, ryktet tilsier at G3A (dvs AG3) har mye fordel av enkeltskudd, som den også har i virkeligheten pga stor skade pr kule og mye rekyl i våpnet

 

Ellers så har du AN-94, som har en 2skuds burst-mode som default mode, men kan stilles til full auto, Og HK2002 som bare har enkeltskudd og burst mode, og hvor burst mode er default.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Finnest det ei semi rifle til BF3? Altså eit våpen med høg skade og god range men som bare skyter ei kule om gangen?

 

Som ikkje er sniper :p

 

Vell mange av våpna har ulike skuddmodus, ryktet tilsier at G3A (dvs AG3) har mye fordel av enkeltskudd, som den også har i virkeligheten pga stor skade pr kule og mye rekyl i våpnet

 

Ellers så har du AN-94, som har en 2skuds burst-mode som default mode, men kan stilles til full auto, Og HK2002 som bare har enkeltskudd og burst mode, og hvor burst mode er default.

 

Takk for tipset :) Korleis skifter ein mellom skuddmodus?

Lenke til kommentar

Hva som er irriterende da?

Jeg bruker AS VAL eller F2000. Et par ganske nøyaktige våpen. Gir som regel en god motstand :-)

Blir beskyldt for og bruke aimbot men og fuske har jeg ingen interesse av.

http://battlelog.bat...tats/173334953/

 

haha, det er lame. Har ikke brukt hverken VAL eller F2000 no særlig enda, går for USAS med Frags, er noen sure kommentarer, men ingen cheat kommentarer...

 

Men folk må bli flinkere til å bruke smoke, det er jo faen ett av de beste våpnene taktisk, og jeg har vel 20-30 kills med smoke også...

Lenke til kommentar

Får straks usas:). Men dem funker kun på nærkamper? Ber eksplosive rounds bra å bruke på den? Prøvde det på førstehagla og var lite effektivt

 

USAS er vill, bruk den med frags og extended mag. Den tar folk på laaaange avstander vis du er god til å beregne bulletdrop...

 

Har brukt den med 6x Scope, og det var enormt mye morro med Frags på metro...

 

Men jeg er litt kamikaze med deg, veldig morro å storme opp trapper med den, tar lett 5-6 stk på ett magasin vis de står samlet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...