Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Huff ser ser er mange med ustabile maskiner her gitt...

 

 

Det som er «morsomt» er at på min iMac er spillet dønn stabilt, både før og etter patchen! ;) Så da konkluderer jeg med at iMac er stabil konstruksjon å spille BF på! ;)

 

Som nevnt tidligere, det utsagnet der ligger var bare humoristisk rettet mtp. ett tidligere innlegg noen sider tilbake :p

 

Henholdsvis denne:

 

 

 

 

Ikke det gram mere stabilt her i gården ihvertfall. Pissgreier :(

 

Ikkje ea sin feil at du har ustabil datamaskin ;)

 

Nå er det en god del som rager over at spillet fungerer værre etter patchen da :p

 

 

 

 

 

Det var jo ment humoristisk ment i fra min side også.. det at spillet fungerer knirkefritt på noe.. som mange kaller for dritt.. nemlig Mac! :D Går jo ikke an spille på en Mac må vite! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det var da som pokker... Etter denne nye patchen som ble sluppet i går så er fortsatt feilen der... Trodde virkelig de skulle klare og rette opp i denne feilen jeg men...

 

Hater denne forpulte feilen som kommer hele tiden her hos meg: Game disconnected: your connection to the server timed out. Kan omtrent bare spille i 15-20 før jeg da blir kastet ut...

 

 

 

 

Er det bare meg eller er det flere her som sliter med denne feilmeldingen? Begynner å bli mektig irritert over den nå da den ødelegger så utrolig mye for spillet. Blir ikke noe gøy og spille spillet en gang for jeg vet aldri hvor lenge jeg blir ingame :(

 

 

Lenke til kommentar

Opplevd "turbulens" i BF3 er laggy server, intent annet.

 

Laggy server? :/

Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller..

 

Har kompiser som ikke har opplevd noe som helst turbulens, så at DICE har laget dette i spillet kan ikke stemme.

 

Eller vent, fløy nettopp. Ingen turbulens. Er det laggy servere da?

Lenke til kommentar

Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller..

 

Ehem, deg om det.

 

Er det noen som har opplevd at MBT'n din SELVEKSPLODERER?!

 

Jeg og en kamerat satte ut med godt mot fra deployment på Kharg Island igår.. så sprengte tanksen.. helt ut av det blå - "suicide". Jaja, om ikke annet fikk vi noe å le av ;)

Lenke til kommentar

Dette er veldig OT men hva mener folk når de sier "deg om det" ? Høres så snodig ut.

 

Har svært skjeldent problem med lagg. Joiner servere med sånn ca 40-60 i ping.

 

Vel, at vi er uenig så typ "snakk for deg selv".

 

Personlig blånekter jeg å spille med 50+ responstid, det blir for mye lag til at det er spillbart i mine øyne.

Lenke til kommentar

Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller..

 

Ehem, deg om det.

 

Er det noen som har opplevd at MBT'n din SELVEKSPLODERER?!

 

Jeg og en kamerat satte ut med godt mot fra deployment på Kharg Island igår.. så sprengte tanksen.. helt ut av det blå - "suicide". Jaja, om ikke annet fikk vi noe å le av ;)

Det var ikke noen som TV missila dere da? Vet ikke helt hvorfor du skulle få suicide, men helt buggfritt er ikke dette spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...