Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Etter at jeg installerte nyeste patchen nå er spillet helt svart. Hører på lyden at spillet er igang osv, men bilde er helt svart :S

whyyyyy

 

flere som har samme feil?

 

Hvis du har russisk utgave av spillet så sjekk nagina's post et par sider tilbake.

 

Du må oppdatere språkpakken

 

 

har gjort det. først var det russisk, lastet ned språkpake. og nå er det bare svart skjerm

 

Ah. Hvis du har oppdatert den etter patchen kan jeg ikke hjelpe deg, desverre.

Jeg hukser jeg opplevde svart skjerm, som det, masse i betaen. Da var det bare å prøve igjen. Men det er nok ikke samme årsak denne gang som da.

Lenke til kommentar

CITV setet i tanksen er genialt. Du har ingen våpen, så du kan "bare" spotte fra det.

 

Men du kan også bruke setet til å laze targets som om du var en mobil SOFLAM. Usikker på om dette gjelder for alle team mates eller bare main gun i tanksen. Dette må testes. Men, og dette er ett stort men! Det betyr at om driver har speccet guided missile, så kan han locke på fly og helikopter. Og det er en missil det ikke går ann å flare seg unna. Den er også one hit kill på alt som flyr!

 

For ikke å glemme at CITV kan specce proximity sensor som upgrade og gi hele tanksen det.

 

Og at du alltid har ett 3 sete selv om tanken er "full" - om ingen andre med CITV unlocken har hoppet inn da.

 

 

Hadde en ny session med CITV og guided missile i MBT i går. FI hoppet ut av helikopteret/flyet så fort vi locket på dem :lol:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

er ikke spillets feil. jeg oppdaterte etter jobb i går og har ikke hatt et eneste problem siden :)

 

tør påstå at enkelte begynner å bli virkelig skilled med jet nå om dagen. ser et par dyktige folk som uanset faen rydder opp i lufta :) selv synes jeg det er helt håpløst^^

Forstår ikke åssen de får til å fly sånn. Må jo fekte med musen over hele databordet for å få den til å svinge. Jævla stress

Lenke til kommentar

er ikke spillets feil. jeg oppdaterte etter jobb i går og har ikke hatt et eneste problem siden :)

 

tør påstå at enkelte begynner å bli virkelig skilled med jet nå om dagen. ser et par dyktige folk som uanset faen rydder opp i lufta :) selv synes jeg det er helt håpløst^^

Forstår ikke åssen de får til å fly sånn. Må jo fekte med musen over hele databordet for å få den til å svinge. Jævla stress

:o

 

bruk i det minste piltastene !

Selv har jeg spilt "Medic" i 20 timer straight på operation metro. ikke nødvendigvis for å resse men tar utrolig mye poeng ved å løpe opp :)

Lenke til kommentar

er ikke spillets feil. jeg oppdaterte etter jobb i går og har ikke hatt et eneste problem siden :)

 

tør påstå at enkelte begynner å bli virkelig skilled med jet nå om dagen. ser et par dyktige folk som uanset faen rydder opp i lufta :) selv synes jeg det er helt håpløst^^

Forstår ikke åssen de får til å fly sånn. Må jo fekte med musen over hele databordet for å få den til å svinge. Jævla stress

:o

 

bruk i det minste piltastene !

Selv har jeg spilt "Medic" i 20 timer straight på operation metro. ikke nødvendigvis for å resse men tar utrolig mye poeng ved å løpe opp :)

Noe spesielt du trenger som du bare får via å være top-rank? Ser ikke helt meningen med å rush'e opp i gradene :p Men det er nå da meg.

Lenke til kommentar

jeg HATER USAS12en!!!!! Fytti hellsikken som den skremme vettet av meg hver gang noen skyter meg! Kommer jo et forbanna drønn som om hele helvete har brøte løs når du trykket på avtrekkeren...

Overgår jo fadermeg lydene til mange av eksplosjonene jo, spesiellt når du i tillegg er i en jækla trang korridor som på metro.

 

Få an vekk, vil ikkje hørran meir... :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...