Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke noen som TV missila dere da? Vet ikke helt hvorfor du skulle få suicide, men helt buggfritt er ikke dette spillet :)

 

Mulig, men isåfall er den mer bugget enn hva jeg trodde for ingen fikk noen poeng ettersom tanken gikk ad dundas med oss på slepet.

 

By the by, hvor mye skade gjør TV-missilen egentlig? Ikke fått den selv, heli kommer til å ta meg ett århundre.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Haha, nå som de har endret på squad-systemet, virker det som om de fleste bare driter i å joine en squad i det hele tatt.

 

Folk flest er kronidioter. Men takkes seg til at det endelig er mulig å joine med venner.

 

De fleste burde jo ha IQ nok til å innse at squadmates = 3 ekstra, mobile spawn points...og ekstra poeng når du hjelper dem. Men nei...

 

Håper "COD crowden" går lei fort.

Lenke til kommentar

Bare jeg som har problemer med squads? Jeg kommer inn i en hvilken som helst server og kommer ALDRI i en squad. I tillegg er "leave squad"/"find a squad" ut-grået, altså non-clickable. Helfen mich geplease? :p

 

Ender alltid opp på sidebenken selv, får i det minste plukke meg ut en squad selv da ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hva pokker er Russian Edition? Er det den som ble lagt på Piratebay før release?

 

 

Skamme seg.. :thumbdown:

Jævla idiot. Russian edition er russiske versjonen av spillet, som en kan kjøpe billigere på steder som offgamers. Eneste er, er at en trenger en english language pack.

 

Du har det bra? Jeg spurte, og dersom det var den versjonen, så er det idiotisk. :thumbdown:

Bra du har lært deg å være hyggelig! :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Fy faen. Rota meg innpå en eller annen clan-server nettopp. Clanen på det ene laget overkjørte laget mitt totalt, men så greide jeg å ta meg sammen og fikk en liten killstreak etter hvert. Da kommer selvfølgelig meldingen:

 

"You have been banned from this server"

 

Maktsyke idioter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hva pokker er Russian Edition? Er det den som ble lagt på Piratebay før release?

 

 

Skamme seg.. :thumbdown:

Jævla idiot. Russian edition er russiske versjonen av spillet, som en kan kjøpe billigere på steder som offgamers. Eneste er, er at en trenger en english language pack.

 

Du har det bra? Jeg spurte, og dersom det var den versjonen, så er det idiotisk. :thumbdown:

Bra du har lært deg å være hyggelig! :thumbdown:

 

Er vel du som var litt frekk her først..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen. Rota meg innpå en eller annen clan-server nettopp. Clanen på det ene laget overkjørte laget mitt totalt, men så greide jeg å ta meg sammen og fikk en liten killstreak etter hvert. Da kommer selvfølgelig meldingen:

 

"You have been banned from this server"

 

Maktsyke idioter.

 

Det har skjedd for mye i BC2 at jeg ikke gidder å gå på clan servere. Bare drittunger som ikke takler at folk er bedre enn dem selv. Om noen klarer å gjøre det bedre enn dem så må de jo hacka for de er så faens gode. Kvalme folk som ikke burde få spille i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke noen som TV missila dere da? Vet ikke helt hvorfor du skulle få suicide, men helt buggfritt er ikke dette spillet :)

 

Mulig, men isåfall er den mer bugget enn hva jeg trodde for ingen fikk noen poeng ettersom tanken gikk ad dundas med oss på slepet.

 

By the by, hvor mye skade gjør TV-missilen egentlig? Ikke fått den selv, heli kommer til å ta meg ett århundre.

tv missiles tar vel rundt 60-80 damage på siden,foran, bak og under tanksen. Mens treffer du rett på tårnet til tanksen, får du nesten alltid instant kill. Men den skal faen meg ikke bli nerfet! for da er helikopter mer ræva enn en jeep!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Håper "COD crowden" går lei fort.

 

Sorry, mac. Men disse har nok forsvunnet for lenge siden.

Desverre virker det som om BF1942- og BF2- crowden også har forsvunnet.

 

Da sitter vi igjen med BF2142- BC- og BF3- crowden. Folk som, i det minste påstår, er eldre enn 14 år og omtaler seg selv som voksen. Men som i virkeligheten er null mer voksen enn "cod- crowden".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...