Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke den feilen men jeg sliter med: Game disconnected: your connection to the server timed out. Får vært inne på en server i omtrent et kvarter så kommer denne. Har åpna porter og oppdatert PB. Flere som sliter med det?

 

Jeg hadde samme feilen, men fikset det med å åpne portene og deaktivere UPnP i ruteren. Det er visst problemer med UPnP i enkelte rutere og BF3.

Lenke til kommentar

Jeg må le, nå er nesten ingen med i Squads fordi folk fatter ikke at de må velge squad så trykke "Join" knappen. :!:

 

Går ikke, den er grå. Uansett hvilken squad jeg trykker på, så er den grå -_-

 

 

Funker helt fint her (PC), husk at folk kan jo låse squads nå. Da er jo naturligvis muligheten å join grå.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Etter at jeg installerte nyeste patchen nå er spillet helt svart. Hører på lyden at spillet er igang osv, men bilde er helt svart :S

whyyyyy

 

flere som har samme feil?

 

Hvis du har russisk utgave av spillet så sjekk nagina's post et par sider tilbake.

 

Du må oppdatere språkpakken

 

har gjort det. først var det russisk, lastet ned språkpake. og nå er det bare svart skjerm

Lenke til kommentar

noen som er med på 2 on 2 chopper? add R3pulsive i battlelog ;)

 

du spiller ikke på ps3 vel? Møtte en med det navnet her om dagen.

 

Kornsiktet til m240en er jo bare lekkert!! Føles som om all grindinga for å den børsa var fullstendig verdt det nå :p:w00t:

Forresten en veldig kjekk mulighet det at man kan deploye tofoten på bord, kasser etc. ikke alltid helt plettfritt det heller men er en drøm å kunne gjøre d. :thumbup:

Lenke til kommentar

noen som er med på 2 on 2 chopper? add R3pulsive i battlelog ;)

 

du spiller ikke på ps3 vel? Møtte en med det navnet her om dagen.

 

Kornsiktet til m240en er jo bare lekkert!! Føles som om all grindinga for å den børsa var fullstendig verdt det nå :p:w00t:

Forresten en veldig kjekk mulighet det at man kan deploye tofoten på bord, kasser etc. ikke alltid helt plettfritt det heller men er en drøm å kunne gjøre d. :thumbup:

nei, på pc :D

Lenke til kommentar

Etter at jeg installerte nyeste patchen nå er spillet helt svart. Hører på lyden at spillet er igang osv, men bilde er helt svart :S

whyyyyy

 

flere som har samme feil?

 

Hvis du har russisk utgave av spillet så sjekk nagina's post et par sider tilbake.

 

Du må oppdatere språkpakken

Har russiske verson ja. Takker!! :)!

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

er det bare meg eller er ingame voicechat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt fullstendig rævva på ps3?

Har ikke kjøpt meg mic og kommer nokk aldrig til å gjøre det men har seriøst ikkje en eneste gang opplevd å kunne forstå en hel setning til de eg er på squad med. Mye støy, bråk, opphakkete ord og altfor mange barn som hyler i bakgrunnen samtidig. Herregud for noe møkk..

 

VIL HA GAMER PC! Savner teamspeak and whatnot.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...