Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke inn på Battlelog :(

 

Nettsiden videresender ikke ordentlig

 

 

 

Edit 1: Chrome kom jeg ihvertfall til log-in siden. Men feil e-mail og passord :S

 

Edit 2: Noen som har tips til hvordan jeg kan komme inn på Battlelog? Har jo riktig e-mail og passord. Auto-loginn fungerer ikke. Og ikke å skrive inn manuelt.

 

 

Har du registrert deg på SWTOR-beta siste dagene? Jeg gjorde det i går, og underveis endte jeg faktisk opp med å endre EA-konto passordet mitt under registreringen. Leste ikke skikkelig den boksen som kom opp som henviste til min eksisterende EA-konto, og om jeg da ville endre mitt eksisterende passord til det jeg ville registrere meg med på SWTOR (antar ihvertfall at det var en slik beskjed) :blush:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nope, er noe vesentlig som mangler i bf3 for at det skal holde meg gående i flere år! Er faktisk ganske lei allerede! Mange små feil som bygger seg på og bare gjør spillet irriterende til tider!

 

Og stemme skuespillet til russerne er bare latterlig dårlig, såpass ille at det faktisk ødelegger halve opplevelsen(når man spiller russerne)

 

Men det værste av alt, er designet på kartene og spesielt med tanke på plaseringen av flaggene!

 

Dessverre dice, skulle nok gått mot litt mere realisme, istedenfor å gjøre bf enda mere arcade! Er i hvertfall slik det føles ut for min del, hvis jeg sammenligner med bf2!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er realistisk nok som det er jeg, kanskje med unntak av fremkomstmidlene, da spesielt fly og helikopter. Hva er det du mener ikke er realistisk nok?

 

vet ikke helt, men er litt bedre når man spiller hardcore! Men hvis du spørr meg, så er hardcore slik normal skulle vært og hardcore skulle vært enda mere hardcore, uten det teite minimapet;)

 

Men hardcore er faktisk litt morro da, får da føles det virkelig som folk går litt inn for å samarbeide og det blir mere som krig, på en måte;)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Nope, er noe vesentlig som mangler i bf3 for at det skal holde meg gående i flere år! Er faktisk ganske lei allerede! Mange små feil som bygger seg på og bare gjør spillet irriterende til tider!

 

Og stemme skuespillet til russerne er bare latterlig dårlig, såpass ille at det faktisk ødelegger halve opplevelsen(når man spiller russerne)

 

Men det værste av alt, er designet på kartene og spesielt med tanke på plaseringen av flaggene!

 

Dessverre dice, skulle nok gått mot litt mere realisme, istedenfor å gjøre bf enda mere arcade! Er i hvertfall slik det føles ut for min del, hvis jeg sammenligner med bf2!

 

når det gjelder kartene i spillet vil det nokk bli bedre etterhvert. kommer nokk en del tillegspakker etter back to karkhand pakka.

 

 

Er spent på hvordan de lager wake island m tanke på spawn points etc. På bf2 kan det til tider være nærmest umulig å komme seg iland som us om motstanderlaget forsvarer godt. ^^

Lenke til kommentar

Burde ikke seier/taper musikken starter litt tidligere i Conquest mode?

Jeg lurer mer på hvorfor musikken, som var AWESOME i BF1942, gradvis har blitt dårligere for hvert nye spill og nå er redusert til noe jævla ubrukelig skurr. Jeg har hørt musikken fra MW3 og selv den er bedre.

 

http://youtu.be/Gylo7Ak6z3Y

 

Dette er musikk som gir pasifister lyst til å verve seg, for svarte!

Lenke til kommentar

Burde ikke seier/taper musikken starter litt tidligere i Conquest mode?

Jeg lurer mer på hvorfor musikken, som var AWESOME i BF1942, gradvis har blitt dårligere for hvert nye spill og nå er redusert til noe jævla ubrukelig skurr. Jeg har hørt musikken fra MW3 og selv den er bedre.

 

http://youtu.be/Gylo7Ak6z3Y

 

Dette er musikk som gir pasifister lyst til å verve seg, for svarte!

Jeg elsker 2142 sin da jeg :p

Men er kanskje den samme i BF2.

Lenke til kommentar

Burde ikke seier/taper musikken starter litt tidligere i Conquest mode?

Jeg lurer mer på hvorfor musikken, som var AWESOME i BF1942, gradvis har blitt dårligere for hvert nye spill og nå er redusert til noe jævla ubrukelig skurr. Jeg har hørt musikken fra MW3 og selv den er bedre.

 

Dette er musikk som gir pasifister lyst til å verve seg, for svarte!

Kvaliteten på musikken har vel et sammenheng med kvaliteten til spillet?

 

Synes denne "Fan made themen" er bedre enn BF3 sin originale theme. Musikken er fortsatt litt futuristisk, men man får så nostalgisk flashbacks av denne. Utrolig bra komponert. Soundtracken har beholdt gode gamle BF42 melodien, men inneholder også litt elementer fra BF2 og BF2142. Fortsatt høres det dritbra ut!http://www.youtube.com/watch?v=XHszJVyPXVM

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper DICE snart føder Battlefield 2143. Battlefield 3 har bra grafikk men størrelsen irriterer meg. Jeg spiller ikke MAG men selv det konsollspillet er større.

 

Håper noe ala mer filmaktig slag for neste Battlefield.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...