Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 har ikke 64 spillere, så blir ikke det samme.

 

Og det er nettopp DERFOR jeg poengterer tidlig i posten min at jeg spiller på PS3, men at jeg ofte har sett samme kommentarer der. 'aight?

Så når RUS har 12 på laget sitt, det skal da ha samme effekt som 32 spillere?

Tviler det blir like jævlig, for da holder det ikke å drepe et par stk for å komme forbi X plass.

 

Jeg syns forsåvidt RUS har det lettere å komme til midten av mappet, slipper i det minste å slåss oppover mot trapper hvis de skulle miste/ikke klare å ta midtdelen av mappet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så når RUS har 12 på laget sitt, det skal da ha samme effekt som 32 spillere?

 

Nå høres jeg frekk og kjip ut, men er du stokk dum? Jeg nevner at jeg spiller PS3 FORDI det er en åpenbar forskjell fra PC, men allikevel er det veldig, veldig mange som klager over AKKRUAT det samme.

 

Slutt å sutre og spill. Bli like god som meg og du slipper å sutre over sånne ting.

Lenke til kommentar

Så når RUS har 12 på laget sitt, det skal da ha samme effekt som 32 spillere?

 

Nå høres jeg frekk og kjip ut, men er du stokk dum? Jeg nevner at jeg spiller PS3 FORDI det er en åpenbar forskjell fra PC, men allikevel er det veldig, veldig mange som klager over AKKRUAT det samme.

 

Slutt å sutre og spill. Bli like god som meg og du slipper å sutre over sånne ting.

Sutre? Hvor har jeg sutret?

Jeg prøver å forstå hvordan du kan mene at 4 innganger kan bli dekket av 12 personer, sammenlignet med 32 personer? Selvsagt kan det forekomme på alle plattformer, men det blir ikke det samme. Er ikke sur jeg.

 

Edit: Fanken, kommer på altfor mange lag som gjør det dritt.

250 tickets til det andre lag, under 100 på oss. :(

Endret av amir90 waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trykker Q over et flag ja. Plagsomt når du skal spotte en tulling vedsiden av flagget så kommer attack orderen. Bør gi den en egen knapp.

 

Hvordan kan jeg se scoreboard fra tidligere games? Hadde en morsom for litt siden ;)

 

På battlelogsiden din, er matchreport for vær runde som regel :)

Du finner den helt nederst til venstre

 

Føler meg som en idiot. Kanskje jeg er det og. Men jeg finner det ikke. Pic takk :p

Ser battleraport når jeg får unlocks. Men ikke noe annet :o

Lenke til kommentar

Føler meg som en idiot. Kanskje jeg er det og. Men jeg finner det ikke. Pic takk :p

Ser battleraport når jeg får unlocks. Men ikke noe annet :o

 

 

1030397.jpeg

 

I'm so ashamed.

 

 

Må dra frem battlelogen da.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/6410556/1/308601148/

 

1 kill.

1 Flagcapture (250)

Resten MAV :o

25 overvåkings ribbons

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

nå har jeg faktisk funnet noe som irriterer meg grenseløst..

Når du f. eks. er engineer (trur dette gjelder for alle missiler) og du fyrer av en rakett mot en tanks og så dør rett etter avfyringa så forsvinner bare raketten ut i intet!

 

Fytti hellsikken så teit det e. Skal den jækla tanksen få fortsette å maltraktere laget mitt den liksom når jeg nettopp egentlig gav den nådestøtet?

 

buurn you infidel bug :mad:

Lenke til kommentar

Trykker Q over et flag ja. Plagsomt når du skal spotte en tulling vedsiden av flagget så kommer attack orderen. Bør gi den en egen knapp.

+1...

 

"ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

Men i faen da...

 

"I NEED YOU GUYS TO ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png?1318394475

 

dt er faktisk grådig irriterende om du spotter med maven samtidig som du er teamleader. kommer jo attack orders i hytt og pine da selv om det ikke er det du har som intensjon.

Lenke til kommentar

 

Trykker Q over et flag ja. Plagsomt når du skal spotte en tulling vedsiden av flagget så kommer attack orderen. Bør gi den en egen knapp.

+1...

 

"ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

Men i faen da...

 

"I NEED YOU GUYS TO ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png?1318394475

 

 

dt er faktisk grådig irriterende om du spotter med maven samtidig som du er teamleader. kommer jo attack orders i hytt og pine da selv om det ikke er det du har som intensjon.

 

 

 

Synes systemet på BF2 fungerte mye bedre, merkelig at de ikke bruker noe a la samme metode i BF3. På 2'ern var det jo mange flere ordre også, attack/defend osv.

Lenke til kommentar

Elsker dette spillet, eneste som jeg synes er synd er at:

- BF2 hadde helikopter og jets som var mye mer morro, og ikke som i BF3 at man blir skutt ned etter par sekunder, og svært vanskelig å få noen kills i det helle tatt.

- Stort sett kjedelige, små maps, med et unntak: Caspian border, er vel nesten det eneste som holder meg aktiv i det spillet enda.

Bruker man fly f.eks. så er det liksom et lite lukket område, og må drive å snu hele tida for å ikke kjøre ut av banen, i BF2/1942 kunne man fly i lange distanser, ta stunts, sleppe bomber på folk, t.o.m lande på bakken for å fikse flyet sitt.

- Hvor blir det av bygninger som raser/ødelegges? Ser nesten aldri til dette, var mye mer av det på BF BC2.

 

Får da håpe DLC'n som kommer snart gir noe håp for å fortsette å spille.. men er svært skuffet at etter så mange år utvikling at de kommer med sånne maps. Spiller man singleplayer får man inntrykk at maps er veldig store, men det eksisterer jo ikke i MP i det helle tatt.

Kunne jo like greit kalt dette spillet Bad company 3, og lansert battlefield 3 for pc ekslusivt med STORE MAPS.

Endret av Iceman22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Trykker Q over et flag ja. Plagsomt når du skal spotte en tulling vedsiden av flagget så kommer attack orderen. Bør gi den en egen knapp.

Enig der. Men får man virkelig så mye poeng for dette? Syns jeg bare har sett små bonuser.

Lenke til kommentar

 

Trykker Q over et flag ja. Plagsomt når du skal spotte en tulling vedsiden av flagget så kommer attack orderen. Bør gi den en egen knapp.

+1...

 

"ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

Men i faen da...

 

"I NEED YOU GUYS TO ATTACK THIS OBJECTIVE"

 

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png?1318394475

 

 

dt er faktisk grådig irriterende om du spotter med maven samtidig som du er teamleader. kommer jo attack orders i hytt og pine da selv om det ikke er det du har som intensjon.

 

 

 

Synes systemet på BF2 fungerte mye bedre, merkelig at de ikke bruker noe a la samme metode i BF3. På 2'ern var det jo mange flere ordre også, attack/defend osv.

 

Dersom du merker et flagg som laget allerede har blir den automatisk "defend this objective". Har fienden flagget blir orderen "attack this objective". Ser ikke hva mer du trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...