Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med de kommer til å ta vekk roadkill på mav, slik som de gjorde i bc2. Egentlig ganske tåpelig å ha det med i utgangspunktet.

hvorfor er det tåpelig? det gjør ondt å få noe med rotorer i en fart i skallen.

Det er et lite radiostyrt helikopter med rotor bladene beskyttet på innsiden, slik at ingenting blir skadet. Hvis du hadde klart å skade noen med den hadde den blitt ødelagt med en gang. I tillegg er den det bare med på å lage dårlig gameplay. Bruk heller tiden din på å spotte folk, slik at folk med faktiske våpen kan gjøre jobben.

Lenke til kommentar

Hva bruker dere som bruker headset på audio settings?

 

Headset, hifi, home cinema eller wartapes? Vil ha best surround ed mitt nye sony ps3 headset

 

hmm.. godt spørsmål.

jeg bruker et fabelaktig beyerdynamic headsett og har instillingene på HIFI. Fungerer helt ypperlig for min del med tanke på surround og alt annet. Holder meg langt unna headset instillingene ettersom det har skapt dårlig lyd i andre spill tidligere.

Med mindre du har et 5.1 headsett vet jeg ikke om home cinema er det rette, kanskje du ikke får med alle lydene da iom at du kun har 2 høytalere?

 

Hvordan er war tapes? Ser for meg at lyden blir vrengt til rar 60talls feeling. Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar

Må man spille masse coop for å unlocke alle multiplayer våpnene?

Først og fremst, uten at jeg kobler det direkte til ditt innlegg, føler jeg BF3 fortjener en egen tråd relatert til våpen/utstyr og klasser, derfor lagde jeg en tidligere i dag. Det er veldig vanskelig for nye spillere å måtte grave seg igjennom denne tusensiders-tråden hver gang de vil ha svar på noe.

 

Som svar til innlegget ditt, er det vel en 6 våpen som kun kan åpnes ved hjelp av co-op poeng, der det siste våpenet er G3A3. Dette krever langt mer enn kun 6 oppdrag, tok oss vel gode 6-7 timer totalt å få nok poeng. Må spille brettene om og om igjen :) . Vi foretrakk "Drop'em like liquid" og "Fire from the sky", førstnevnte er et skarpskytter oppdrag, morsomt å få dette bra til. Sistnevnte er et oppdrag der du gir luftstøtte til to firemannslag som skal ta seg inn i en compound og redde ut en høytstående krigsfange, veldig lett å få poeng. Trenger vel rundt 450.000 co-op poeng for å låse opp alt, inkludert siste rifla, vi fikk 13-15.000 poeng for hvert "Fire from the sky"-oppdrag vi gjorde. Det er god trening når det kommer til å styre helikoptrene :) .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...