Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Operation Metro er et forferdelig, skammelig, ufattelig dårlig, pissete, horribelt, grusomt, elendig, avskyelig Conquest-brett. Jeg fatter faen ikke at Dice har sluppet dette gjennom noen som helst form for kvalitetskontroll. Enda verre er det at INGEN av serverne kutter det ut heller. Pissbrett.

 

LOL, er nok bare du som suger desverre, de fleste som hater denne banen gjør nok det.

 

Beste brettet noensinne, er det nye "Strike of Karand" for min del. Poengene strømmer inn på den banen, i så stor grad at jeg nesten ikke har lyst til å spille noe annet, da det er en så sinnsyk lett bane å ranke på, S/M har fyket i været pga den banen.

 

Mange syter også pga dette, at man spiller ikke BF3 kun for K/D, S/M etc, at man skal ha det morro. Ja faktisk, jeg har sjeldent hatt det så morro pga det er så intensivt! Om andre heller har lyst til å ligge i skauen på CB og få et kill hvert 10 minutt, så be my guest hvis du vil det. Ingen tvinger dere til å spille på metro.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Hvis du vil skaffe deg god K/D ratio er den bra.

virkelig? Alle på US får knapt nok kills, er vanskelig å slåss opp seg opp de trappene.

 

Uansett, klarte å snike meg forbi bak den bakerste trappen, drepte 7 stk på rad, var kos det haha.

Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Spørs hva du mener med "bra". Jeg spiller kun 64 (large)conquest, og jeg kan ikke si nøyaktig hva jeg ligger i snitt, men jeg henter aldri inn mindre enn mellom 10-30000 poeng hver runde og det er sinnsykt digg. 64 spillere = mer kills og recives for min del, men også mer kaos. Det er ikke til å utelokke at det er en "grinding bane", men for min del er den sinnsykt morro.

 

Men det har litt å si hvilken server man spiller på, og hvordan teamet er. Hvis de på det andre laget er jævlig gode, ingen på teamet/Squaden gidder å recieve deg, ja da kan man hate metroen

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Spørs hva du mener med "bra". Jeg spiller kun 64 (large)conquest, og jeg kan ikke si nøyaktig hva jeg ligger i snitt, men jeg henter aldri inn mindre enn mellom 10-30000 poeng hver runde og det er sinnsykt digg. 64 spillere = mer kills og recives for min del, men også mer kaos. Det er ikke til å utelokke at det er en "grinding bane", men for min del er den sinnsykt morro.

Som jeg sa, Metro passer ikke til 64 player.

Large maps, så passer 64 players utmerket!

Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Spørs hva du mener med "bra". Jeg spiller kun 64 (large)conquest, og jeg kan ikke si nøyaktig hva jeg ligger i snitt, men jeg henter aldri inn mindre enn mellom 10-30000 poeng hver runde og det er sinnsykt digg. 64 spillere = mer kills og recives for min del, men også mer kaos. Det er ikke til å utelokke at det er en "grinding bane", men for min del er den sinnsykt morro.

Som jeg sa, Metro passer ikke til 64 player.

Large maps, så passer 64 players utmerket!

 

Om den passer spørs egentlig på hvilket "gameplay" du er ute etter å spille. Jeg synes 64 spillere passer ypperlig, som sagt blir det et intenst gameplay med helvetes mye action, men jeg og flere andre synes banen er gøy nettopp av den grunnen.

 

Nå har jeg og de jeg spiller med lært meg ganske mange gode taktikker på å "mestre" den banen da, etter man kan dette blir det svært gøy, enn sålenge ikke alle andre blir like gode :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Hvis du vil skaffe deg god K/D ratio er den bra.

virkelig? Alle på US får knapt nok kills, er vanskelig å slåss opp seg opp de trappene.

 

Uansett, klarte å snike meg forbi bak den bakerste trappen, drepte 7 stk på rad, var kos det haha.

 

Jeg syns heller ikke metro 64p conquest er bra... Blir som regel stillestående fights i trappa, og US taper 99% av gangene. Men Er fint mulig å få en ok K/D som US, så lenge det er mange medics som reviewer, man sklir jo som regel ned en av trappene og havner i litt "ly". Men er gørr kjipt å spille slike stillestående fights imo.

Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Hvis du vil skaffe deg god K/D ratio er den bra.

virkelig? Alle på US får knapt nok kills, er vanskelig å slåss opp seg opp de trappene.

 

Uansett, klarte å snike meg forbi bak den bakerste trappen, drepte 7 stk på rad, var kos det haha.

 

US får sick med kills. Granat & kaster, basoka eller sniper fucking ratio boost med alle medic kidsa på laget :p

Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Nå spiller jeg på PS3, men har sett folk lage over dette på PS3 og. Det er bare bullshit. Har vel godt over dobbelt så mange seiere som tap på Metro med US i forhold til RU. Kommer helt ann på laget. Det er egentlig det samme om man er US eller RU, men det første laget som tar B og beskytter den i 5 minutter vinner. Funker nesten hver jævla gang.

Lenke til kommentar

Teehee, metro er ikke så bra til 64 player conquest :)

Fikk hele 17 ribbons der dog :o

 

Svært urettferdig lagd også fordi som spiller US.

 

Nå spiller jeg på PS3, men har sett folk lage over dette på PS3 og. Det er bare bullshit. Har vel godt over dobbelt så mange seiere som tap på Metro med US i forhold til RU. Kommer helt ann på laget. Det er egentlig det samme om man er US eller RU, men det første laget som tar B og beskytter den i 5 minutter vinner. Funker nesten hver jævla gang.

PS3 har ikke 64 spillere, så blir ikke det samme.

 

Hvis man først klarer å "snike" seg forbi, kan man lett ta 7stk, problemet er å fortelle denne informasjon til laget ditt fort nok til at de løper den veien du slaktet folk.

 

Pah, personlig finner jeg ikke ett eneste map i BF3 som jeg syns passer 64 spillere, de er generelt for sammentrykt uten å utnytte plassen de har tilgjengelig.

Totalt uenig!

Funker fett i Caspian, Bazar og et map til.

Husker ikke navnene helt ennå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...