Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Noe så lite som en squadleader som sier hvor man skal dra, pluss ett lag som utfører ordre, er ofte nok.

 

Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven.

Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider.

 

Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen!

 

Har man kompiser som man kan spille sammen med, så er det noe helt annet enn public!

Endret av Scholl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven.Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider.

 

Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen!

 

Har man kompiser som man kan spille sammen med, så er det noe helt annet enn public!

 

Vet hvordan du har det.

Er det flere ting så er det folk som booster på hardcore, ene har EOD bot så kommer nestemann å skyter på den mens den andre reparerer.

Å visst du ser at de booster, så tar de en teamkill på deg …

De som tar ett helt helikopter alene, flyr til toppen av en bygning å hopper ut, 1 stk chopper wasted.

Spawnrape, fiendens helikopter står i mainbase og voldtar.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hadde vært gøy med den flamme dingsen som er på EOD til MAV. Super kleggen fra helvete. fly fly fly bzzzzz. Åhh det hadde vært fun fun fun

Trenger da ikke slikt for at man skal drepe med MAV'en :cool:

 

I know. Ikke så lett egentlig, har klart 1 kill. Vanskelig å beregne når de ligger feks

Hehe. I starten er det litt vrient, men så fort man får teken på det, så er det veldig lett. Har 137 kills med den for øyblikket.

Lenke til kommentar

Hadde vært gøy med den flamme dingsen som er på EOD til MAV. Super kleggen fra helvete. fly fly fly bzzzzz. Åhh det hadde vært fun fun fun

Trenger da ikke slikt for at man skal drepe med MAV'en :cool:

 

I know. Ikke så lett egentlig, har klart 1 kill. Vanskelig å beregne når de ligger feks

Hehe. I starten er det litt vrient, men så fort man får teken på det, så er det veldig lett. Har 137 kills med den for øyblikket.

 

eg fløy rett igjennom en kis her omdagen uten at noe skjedde. ^^

 

Jeg regner med de kommer til å ta vekk roadkill på mav, slik som de gjorde i bc2. Egentlig ganske tåpelig å ha det med i utgangspunktet.

 

hvorfor er det tåpelig? det gjør ondt å få noe med rotorer i en fart i skallen.

Lenke til kommentar

Noe så lite som en squadleader som sier hvor man skal dra, pluss ett lag som utfører ordre, er ofte nok.

 

Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven.

Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider.

 

Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen!

 

Sant det du sier. Personlig digger jeg når jeg får ordre. Blir mer menig i spillet da, og de få gangene resten av squaden gjør det samme, ser man virkelig resultatene av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...