Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.

 

Så når RUS har 12 på laget sitt, det skal da ha samme effekt som 32 spillere?

 

Nå høres jeg frekk og kjip ut, men er du stokk dum? Jeg nevner at jeg spiller PS3 FORDI det er en åpenbar forskjell fra PC, men allikevel er det veldig, veldig mange som klager over AKKRUAT det samme.

 

Slutt å sutre og spill. Bli like god som meg og du slipper å sutre over sånne ting.

Litt random, men hva kaller du deg på PS3?

Endret av reid91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

kjapt spm til dere bf3 pro's : ))

 

hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du?

 

SPM har mye med spillestil å gjøre. Dersom man liker å spille på store maps med f.eks. 32 i stedet for 64 spillere, blir intensiteten lavere, og SPM blir dermed også lavere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Var i går kveld på bf.no 64 player server. Og det som slår meg er at alle løper i alle retninger, og lagspill er noe som «alle andre» driver med! Det hele minner meg om ei stor maurtue!! :wallbash:

Lenke til kommentar

delvis tilgjengelig står det på deres hjemmeside... you're right.

 

Forresten er det noen andre ps3 gamere her som opplever at spillet fryset enten når det laster eller ingame fra tid til annen? skjer ikke så innmari ofte men er ganske frustrerende når det skjer. Må trykke på av/på knappen for å slå av psen og starte an på ny.

Lenke til kommentar

Tror ikke SPM har så mye å si mtp hvor man spiller om det er 32 eller 64 spillers server, for alt blir jo mye lettere å gjøre på 32 spillers server.

 

jeg ligger på rundt 640 SPM, og har kjørt endel hardware og aldri gama sniper for det suger :p

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Loke_NOR/stats/196022015/

 

men vil egentlig si at en SPM over 500 points er noe man burde ha fordi man får sykt mye points for awards og de medaljene etterhvert og da øker SPMen betraktelig :p

Endret av Looke
Lenke til kommentar

delvis tilgjengelig står det på deres hjemmeside... you're right.

 

Forresten er det noen andre ps3 gamere her som opplever at spillet fryset enten når det laster eller ingame fra tid til annen? skjer ikke så innmari ofte men er ganske frustrerende når det skjer. Må trykke på av/på knappen for å slå av psen og starte an på ny.

Ja:(. Men eg må nappe ut strømledningen:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...