Gå til innhold

Trenger spill til vinterferie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torchlight!!!!!!!

 

http://www.torchlightgame.com/

 

Ligner nesten helt på diablo 2 og er meget underholdende. er noen av utviklerne bak diablo 2 som har skapt dette også har jeg hørt.

Henger meg på denne, men noe repetativt iforhold til andre spill en også finner.

Kjøp med Shadowgrounds (5 € på Steam akkurat nå), har ikke kjøpt det selv, enda.

Kjøp også med Trine, Aquaria, World of Goo og Braid :) . Da har du mange artige spill å spille i vinterferien :) .

Og Mount & Blade .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Hvis du vil kjøpe spill via steam, kan du like godt gå for THQ complete pack til 49.99€. Der er alle red faction spillene med (alt gammelt fram til og med guerilla tror jeg). Mye strategi også som du (desverre) ikke liker.

 

Hater Steam, bruker bare pga har HL2-serien der. Men pakka kan jeg alltids skaffe uansett.

Det jeg ikke liker med strategi, er at da bare sier jeg "gå dit, gå dit", jeg foretrekker å være med på actionen selv.

 

Hvorfor ikke gå oldschool? Hvis du var en av de heldige og hadde en Super Nintendo.. Finn den frem og spill Donkey Kong inv_biggrin.gif Ingenting slår de spillene wink.gif

 

Eldste jeg har er PS1, men den er ikke hjemme.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...