Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg rister telefonen høres det ut som at noe er løst inni den. Er på den øverste delen. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva det er som kan være løst inni telefonen?

Ganske sikker på at det er fra kameraet, tror alle telefoner er sånn.

 

PSX4Droid er ute! Bare synd at det er en paid app...

Bra det er lett å roote da :)

 

Finnes det et program som kan vise meg antall sendte SMS, brukt MB(data trafikk) og antall ringte minutter hver mnd? Gjerne en log, slik at jeg kan gå tilbake å se tidligere mndr også.

Dette kan du nok se om du logger inn på nettsidene til mobiloperatøren din.

 

Skal få meg Desire ( :new_woot: ), og hadde tenkt til å investere i et litt større minnekort enn det som følger med. Passer det her inn i Desire??

 

http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltilbehor/SDSDQ016GE12M/sandisk-16gb-minnekort

Ja det skal fungere.

Lenke til kommentar

I helgen fant min Desire plutselig på at handsfree var koblet til selv om den ikke var det. Høyttaleren fungerer derfor ikke og jeg må sette på handsfree'en for å bruke telefonen. Har selvsagt slått telefonen av og på flere ganger og tatt ut batteriet, sjekket for fremmedlegemer i kontakten og koblet handsfree til og fra flere ganger... men ingenting endres. Forresten så begynner den nå straks å spille av musikk eller ringe opp det siste nummeret når jeg kobler til handsfree.

 

Det er veldig dårlig timing å levere telefonen til service nå så jeg lurer på om noen har noen gode ideer om hva jeg kan gjøre for å få den til å fungere normalt?

Lenke til kommentar

Finnes det et program som kan vise meg antall sendte SMS, brukt MB(data trafikk) og antall ringte minutter hver mnd? Gjerne en log, slik at jeg kan gå tilbake å se tidligere mndr også.

Dette kan du nok se om du logger inn på nettsidene til mobiloperatøren din.

 

Men jeg vil se det på telefonen! Og ser at det finnes en del slike programmer, men finner ikke noe som jeg kan se tilbake i tid med. Anyone?

Lenke til kommentar

I helgen fant min Desire plutselig på at handsfree var koblet til selv om den ikke var det. Høyttaleren fungerer derfor ikke og jeg må sette på handsfree'en for å bruke telefonen. Har selvsagt slått telefonen av og på flere ganger og tatt ut batteriet, sjekket for fremmedlegemer i kontakten og koblet handsfree til og fra flere ganger... men ingenting endres. Forresten så begynner den nå straks å spille av musikk eller ringe opp det siste nummeret når jeg kobler til handsfree.

 

Det er veldig dårlig timing å levere telefonen til service nå så jeg lurer på om noen har noen gode ideer om hva jeg kan gjøre for å få den til å fungere normalt?

Prøv en factory reset

http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=721&type=1&p_id=312

Lenke til kommentar
Og om du sender telefonen til service så er nok factory reset det første de gjør der også...
Det er en av grunnene til at jeg prøver unngå å sende den inn.

 

Kan si at da det skjedde hadde jeg glemt å lade 2 dager på rad slik at det for første gang kom opp advardel om at batteriet nesten var tomt. Fikk også for første gang varsel om at det interne minnet var fullt (Med 15 GB ledig på minnekort...). Har ladet telefonen opp og fjernet de dummeste spillene nå, men den tror fortsatt at handsfree er tilkoblet.

Lenke til kommentar

Finnes det et program som kan vise meg antall sendte SMS, brukt MB(data trafikk) og antall ringte minutter hver mnd? Gjerne en log, slik at jeg kan gå tilbake å se tidligere mndr også.

Dette kan du nok se om du logger inn på nettsidene til mobiloperatøren din.

 

Men jeg vil se det på telefonen! Og ser at det finnes en del slike programmer, men finner ikke noe som jeg kan se tilbake i tid med. Anyone?

 

phonalyzr og 3g watchdog :new_woot:

Lenke til kommentar
Fikk også for første gang varsel om at det interne minnet var fullt (Med 15 GB ledig på minnekort...)
Internminnet har ingenting med minnekortet ditt å gjør....
Det er jeg fullt klar over, men før Froyo kommer ut for Desire vil mange ha problemer med at de kun får lagret mange applikasjoner og data på det meget begrensede internminnet og digre minnekort vil ha null effekt.
Lenke til kommentar
Fikk også for første gang varsel om at det interne minnet var fullt (Med 15 GB ledig på minnekort...)
Internminnet har ingenting med minnekortet ditt å gjør....
Det er jeg fullt klar over, men før Froyo kommer ut for Desire vil mange ha problemer med at de kun får lagret mange applikasjoner og data på det meget begrensede internminnet og digre minnekort vil ha null effekt.

Heh... Null effekt på akkurat antall apps, men man kan da fylle opp minnekortet med bilder, musikk og film selv om internminnet er fullt....

 

Og skulle man hatt minnekort til å bruke til apps only så hadde man ikke trengt rare greiene...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

[Det er jeg fullt klar over, men før Froyo kommer ut for Desire vil mange ha problemer med at de kun får lagret mange applikasjoner og data på det meget begrensede internminnet og digre minnekort vil ha null effekt.

 

 

Ja du får ikke lagret apps på minnekortet, men det vil ikke si at minnekortet ikke blir brukt. det er flere apps som faktisk lagrer sine filer på minnekortet, har du noen soundboard eller spill osv så lagrer dem info om programmet på minnekortet.

 

men ja før Froyo kommer så trenger man et høykapasitetsminnekort for "sine egne" data og ikke for Apps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...