Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Hvis du har under 10-15gb lagringsplass på internminnet vil den ikke laste ned flere apps før du har mer lagringsplass.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Hvis du har under 10-15gb lagringsplass på internminnet vil den ikke laste ned flere apps før du har mer lagringsplass.

 

Eg skjønner hva du prøver å si, men gb? ;)

 

Eg vil ha din mobil, med stor G :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Hvis du har under 10-15gb lagringsplass på internminnet vil den ikke laste ned flere apps før du har mer lagringsplass.

 

Eg skjønner hva du prøver å si, men gb? ;)

 

Eg vil ha din mobil, med stor G :D

 

Jeg har bare 9,72 igjen :(

 

Og da snakker vi MB :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har syncet kontaktene med mine facebook kontakter slik at jeg får opp bilde på de forskjellige kontaktene. Noen av mine facebook kontakter har endret profil bilde til ett bilde som passer bedre i kontakt oversikten min også. Hvordan går jeg frem for å få endret bildet i min kontakt liste. Jeg får bare fram det gamle facebook bildet, selv om jeg sletter facebook koblingen og legger den til på nytt..

 

Du må synce facebook for Sense for å få nye bilder?

når du har syncet en gang så blir disse bildene "lastet" ned...men hvis du ikke syncer igjen så vil det gamle bli stående til du har syncet på nytt.

 

Det hjelper ikke å synce facebook igjen, dette er en kjent bug. Du må først slette facebooksynkroniseringen på telefonen, også slette cache i facebook for sense applikasjonen før du setter det opp på nytt. Og hvis du da har kontakter som du manuelt må linke mot facebookkontoen dems (pga f.eks tullenavn) så må du gjøre det igjen. Forhåpentligvis er dette noe av det som jobbes med til 2.2 releasen...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Heihopp.

Sikkert noen som har vært inne på dette tidligere, men markedet oppdaterer seg stadig så jeg våger å spørre selv.

 

Jeg har planer om å anskaffe meg en HTC Desire, men er veldig usikker på hva jeg skal gå for av abonomenter og slikt. Jeg er helt blank på feltet, men har sett litt på Tele2s Champion Mega og Giga og netcoms iConnect. Tanken er at jeg skal kunne bruke mobilen hyppig til å surfe på nettet på sider som ArcticNova.org, HLTV.org, diskusjon.no og facebook.

 

Noen som har et tips til et abonoment, evt. et tilbud, jeg burde ta en titt på?

 

- Takk!

Lenke til kommentar

NetCom selger Desire til 599 med iConnect. Har ikke satt meg inn i priser og slikt andre steder, men tror ikke det blir så mye billigere enn det. Men de har den selvfølgelig ikke på lager. :p

 

Bruker iConnect selv og er fornøyd med det. Nettet står på 24/7 så det blir flittig brukt. :)

Lenke til kommentar

NetCom selger Desire til 599 med iConnect. Har ikke satt meg inn i priser og slikt andre steder, men tror ikke det blir så mye billigere enn det. Men de har den selvfølgelig ikke på lager. :p

 

Bruker iConnect selv og er fornøyd med det. Nettet står på 24/7 så det blir flittig brukt. :)

 

Virket som en veldig grei pris det, men hvordan er kostnadene i abonomentet ellers? Blir det dyrt ellers?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående lading av desire. Siden jeg nå har kjøpt meg dockingstasjoner til desire, så kommer telefonen til å lade seg hver natt, samt store deler av arbeidsdagen da jeg også har en på jobb. Kommer det til å være noe problem?

 

Jeg vet at man kan ladde nærmest som man vil med denne batteriteknologien, men kan det bli for mye lading?

Lenke til kommentar

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Hvis du har under 10-15gb lagringsplass på internminnet vil den ikke laste ned flere apps før du har mer lagringsplass.

 

Eg skjønner hva du prøver å si, men gb? ;)

 

Eg vil ha din mobil, med stor G :D

Hehe :p Hadde ikke vært så dumt om det stemte nei :)

Lenke til kommentar

Jeg har 500 mb i måneden til å surfe.

Men jeg er dog uten tilgang til WiFi hjemme.

 

Ja, jeg spekulerte på å kjøpe den største pakka fra Tele2, men den koster 169,- pr. måned, og det syns jeg var litt mye. Får holde med 100MB, har WiFi hjemme som jeg kan koble meg på når jeg er der. Mobilsurf Medium er bestilt i kveld! :)

Lenke til kommentar

 

Det hjelper ikke å synce facebook igjen, dette er en kjent bug. Du må først slette facebooksynkroniseringen på telefonen, også slette cache i facebook for sense applikasjonen før du setter det opp på nytt. Og hvis du da har kontakter som du manuelt må linke mot facebookkontoen dems (pga f.eks tullenavn) så må du gjøre det igjen. Forhåpentligvis er dette noe av det som jobbes med til 2.2 releasen...

 

/Espen

 

Da må jeg ha en supertelefon, fordi jeg har ikke dette problemet, men nå har jeg bare syncet to ganger med vilje og en gang uten at det var meningen.

Lenke til kommentar

Et lite tips til regnværsbrukere som ikke har noe bedre enn en....frysepose til å hjelpe seg mot sommeren. Fungerer utmerket - både berøringsskjermen og telefon.

 

 

Standar når jeg er ute på vannet med kompiser og etc! Funker utmerket. Ikke noe trenger igjennom heller virker det som!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...