Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

Det hjelper ikke å synce facebook igjen, dette er en kjent bug. Du må først slette facebooksynkroniseringen på telefonen, også slette cache i facebook for sense applikasjonen før du setter det opp på nytt. Og hvis du da har kontakter som du manuelt må linke mot facebookkontoen dems (pga f.eks tullenavn) så må du gjøre det igjen. Forhåpentligvis er dette noe av det som jobbes med til 2.2 releasen...

 

/Espen

 

Da må jeg ha en supertelefon, fordi jeg har ikke dette problemet, men nå har jeg bare syncet to ganger med vilje og en gang uten at det var meningen.

 

Vel, vi er ikke de eneste som har problemet... random googletreff

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg rister telefonen høres det ut som at noe er løst inni den. Er på den øverste delen. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva det er som kan være løst inni telefonen?

 

Ja, flere som har merket dette inkludert meg. Etter det som har blitt sagt her har det med kameraet å gjøre, og at det skal være slik.

 

jarle

Lenke til kommentar

 

Det hjelper ikke å synce facebook igjen, dette er en kjent bug. Du må først slette facebooksynkroniseringen på telefonen, også slette cache i facebook for sense applikasjonen før du setter det opp på nytt. Og hvis du da har kontakter som du manuelt må linke mot facebookkontoen dems (pga f.eks tullenavn) så må du gjøre det igjen. Forhåpentligvis er dette noe av det som jobbes med til 2.2 releasen...

 

/Espen

 

Da må jeg ha en supertelefon, fordi jeg har ikke dette problemet, men nå har jeg bare syncet to ganger med vilje og en gang uten at det var meningen.

 

Vel, vi er ikke de eneste som har problemet... random googletreff

 

 

Det gidder jeg ikke.. Da får de heller bare ha det bilde de har :-) Takk for svar uansett.

 

Er forresten veldig kornete og dårlig kvalitet på de bildene også.... Beste er vel nesten bare å ta bilde selv

Lenke til kommentar

Heihopp.

Sikkert noen som har vært inne på dette tidligere, men markedet oppdaterer seg stadig så jeg våger å spørre selv.

 

Jeg har planer om å anskaffe meg en HTC Desire, men er veldig usikker på hva jeg skal gå for av abonomenter og slikt. Jeg er helt blank på feltet, men har sett litt på Tele2s Champion Mega og Giga og netcoms iConnect. Tanken er at jeg skal kunne bruke mobilen hyppig til å surfe på nettet på sider som ArcticNova.org, HLTV.org, diskusjon.no og facebook.

 

Noen som har et tips til et abonoment, evt. et tilbud, jeg burde ta en titt på?

 

- Takk!

 

Hold deg langt unna Tele2! Skurker og pirater av værste sort. Ikke er de billige heller :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen rykter om at Google kan lansere en Android iTunes variant?

 

Ser for med mail,musikk og apps i en pakke! Drømmen min da er de et langt steg nærmere å knærte Apple!

Det nærmeste du kommer nå er vel Doubletwist. Apps, musikk og podkast.

 

Prøvd den og den er forferdelig vanskelig å bruke..

Håper det kommer en laget av Google!

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående lading av desire. Siden jeg nå har kjøpt meg dockingstasjoner til desire, så kommer telefonen til å lade seg hver natt, samt store deler av arbeidsdagen da jeg også har en på jobb. Kommer det til å være noe problem?

 

Jeg vet at man kan ladde nærmest som man vil med denne batteriteknologien, men kan det bli for mye lading?

 

Det er vel ikke helt optimalt ("A unit that is full most of the time at 25 °C (77 °F) irreversibly loses approximately 20% capacity per year."). Dette blir også værre med høyeree temperatur. - Noen som lurte på hvorfor Laptop-batteriene alltid går til H. etter et par år??

Det optimale for et Lithium-Ion batteri skal teoretisk sett være å holde det mellom 20 og 70%. Klattlading er bærre lækkert... :-)

 

Prøvde den tankegangen med min gamle TYTN II og da jeg la den unna etter ca 2 1/2 års bruk var det originale batteriet fullt brukandes ihvertfall. Så jeg lader etter samme metodikken med Desire'n. Putter'n i laderen (som regel kabel fra PC) når den viser rundt 30%, tar den ut igjen når jeg skal bruke den... :-)

I bilen har jeg holder med lader men jeg har alltid på GPS'en (Waze - morsomme greier), så der rekker den sjelden å bli fulladet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...