Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har syncet kontaktene med mine facebook kontakter slik at jeg får opp bilde på de forskjellige kontaktene. Noen av mine facebook kontakter har endret profil bilde til ett bilde som passer bedre i kontakt oversikten min også. Hvordan går jeg frem for å få endret bildet i min kontakt liste. Jeg får bare fram det gamle facebook bildet, selv om jeg sletter facebook koblingen og legger den til på nytt..

Lenke til kommentar

Har roota og installert MarketAccess, tilsynelatende ingen problemer, MEN, på flere apps fra Market (Spotify, Dolphin Browser, Google Earth) får jeg "installasjon mislyktes" når jeg laster dem ned og prøver installere.. :S

 

 

Noen som vet hva dette kommer av? Har jo hatt disse appsa før root..

Lenke til kommentar

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Den er også ekstremt treig hos meg men den kommer om du venter litt..

Veit ikke om du ventet jeg?

Lenke til kommentar

What to do når jeg skal laste ned fra markedet og nedlastinga aldri starter? Hadde mer enn gode nok wifi-signaler.

 

Prøvde å restarte wifi, gikk inn på markedet på nytt, avbrøt og starta nedlastinga på nytt.

 

Den er også ekstremt treig hos meg men den kommer om du venter litt..

Veit ikke om du ventet jeg?

 

Jeg venta i et par minutter før jeg ga opp. Prøvde igjen nå og ingenting skjer, men jeg prøver igjen i morgen.

Lenke til kommentar

... og der var CyanogenMod 6.0.0 RC1 ute for Desire.

 

Vil dog vente med å roote og legge inn ettersom jeg ikke er interessert i å drasse rundt en semi-stable build i europa i to uker.

 

Dersom noen her inne legger inn ROM'en er jeg meget interessert i alle erfaringer/bugs/etc...

 

Edit: Oppdaget plutselig en morsom funksjon som jeg ikke har sett blitt nevnt andre steder: Om du holder inne powerknapp samtidig som du trykke volum ned, vil avspilleren pause. Dersom du gjør det samme med volum opp vil avspillingen fortsette. Ekstremt greit dersom en ønsker å pause en sang uten å måtte dra telefonen opp av lommen.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Hei

 

Begynte å lure på en ting. Finnes det noen måte å dele nettet på pc'n med telefonen? Altså, jeg kjøpte meg en "lader/docking" stasjon som var omtalt for noen sider tilbake fra dealextreme. Btw, fått den og den fungerer topp. Har den koblet til usb porten på jobben, og lurte derfor på om det er mulig for telefonen å koble seg til nettet via usb tilkoblingen til pc'n? Da hadde jeg jo spart noen kroner på å slippe å brukt mobildata når den likevel står i dockingen sin...

 

arsvendg

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg kan lese herfra, er den eneste måten å få dette til ved å bruke et program for å gjøre ditt trådløse nettverkskort på datamaskinen om til en router/switch/etc. og opprette et ad-hoc trådløst nettverk for telefonen å koble seg til.

I sammen tråden lenkes det til programmet Connectify, som skal gjøre dette enkelt, såfrem du sitter på en datamaskin med Windows 7.

 

Står forresten dockingstasjonen til forventningene? Tenker da på kabellengde, byggekvalitet og brannsikkerhet(?!). Sitter enda å vurderer å kjøpe den samme selv...

 

Edit: I etterkant kan jeg tenke meg at det finnes en måte å bridge ethernet mot bluetooth for å så la telefonen få tilgang til dette. Usikker om det faktisk fungerer, men er verdt en tanke.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Jeg har syncet kontaktene med mine facebook kontakter slik at jeg får opp bilde på de forskjellige kontaktene. Noen av mine facebook kontakter har endret profil bilde til ett bilde som passer bedre i kontakt oversikten min også. Hvordan går jeg frem for å få endret bildet i min kontakt liste. Jeg får bare fram det gamle facebook bildet, selv om jeg sletter facebook koblingen og legger den til på nytt..

 

Du må synce facebook for Sense for å få nye bilder?

når du har syncet en gang så blir disse bildene "lastet" ned...men hvis du ikke syncer igjen så vil det gamle bli stående til du har syncet på nytt.

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg kan lese herfra, er den eneste måten å få dette til ved å bruke et program for å gjøre ditt trådløse nettverkskort på datamaskinen om til en router/switch/etc. og opprette et ad-hoc trådløst nettverk for telefonen å koble seg til.

I sammen tråden lenkes det til programmet Connectify, som skal gjøre dette enkelt, såfrem du sitter på en datamaskin med Windows 7.

 

Står forresten dockingstasjonen til forventningene? Tenker da på kabellengde, byggekvalitet og brannsikkerhet(?!). Sitter enda å vurderer å kjøpe den samme selv...

 

Edit: I etterkant kan jeg tenke meg at det finnes en måte å bridge ethernet mot bluetooth for å så la telefonen få tilgang til dette. Usikker om det faktisk fungerer, men er verdt en tanke.

 

Kabellengde er vel 1,5 m sånn omtrent. Litt dumt at det ikke går å koble fra kabelen som står i dockingen fra før. Altså, det er med to kabler. En med mini-usb - veggkontakt, og en fra dockingen til usb, og ingen overgang. Dvs. at hvis du kobler laderen i veggen, blir det en overflødig kabel som står fast i dockingen - noe som er litt teit.

 

Byggekvalitet er plastikk... hva forventer du å få til en så billig penge? Kunne godt vært tyngre, da den oppleves noe lett etter min mening. Bortsett fra det så er jeg godt fornøyd, telefonen smetter på plass uten noen store problemer.

 

Brannsikkerhet? Vel, etter 4 timer tilkoblet pc, så er det fortsatt ikke brutt ut brann. Skal gi beskjed om dette endrer seg. Jeg tviler sterkt på at det kan være noe stor brannfare forbundet med dette produktet, men man skal jo aldri si aldri.

 

Jeg og leste meg etterhvert frem til stort sett det samme, altså å sette opp pc'n med adhoc eller connectify. Dog er ikke dette ønskelig, da wifi brukes på hjemmefronten, dog har vi ikke wlan på jobb. Og da blir det litt jobb for å få det til, og så nødvendig er det ikke.

Endret av arsvendg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...