Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Den såg ut til å bygge veldig mye utover? :p Har du flere bilder av den?

Kan knipse noen selv, men det blir jo da uten telefonen selv inni. Den bygger ikke mye utover, rammen passer akkurat rundt telefonen. De klipsene som holder telefonen på plass er ikke høyere/dypere enn telefonen selv. Når du har den i feste stikker bare festet et par millimeter over telefonen.

 

 

Hvor ligger HTC sitt servicesenter? Sendte du den inn dit via. butikken du kjøpte den i?

Har ikke sendt inn selv, som sagt har jeg forsikring på min.

 

Servicesenteret ligger visstnok i Oslo/Drammen sånn jeg tolker kontaktinfo i mailen:

 

Jerikoveien 14

N-1067 OSLO

Tlf: +47 32 24 28 70

Faks: +47 22 30 75 90

 

Web: www.deltaservice.no

Mail: [email protected]

mCare på Skarnes har også serviceavtale med HTC. De holder til her:

 

mCare

Industrivegen 10

2100 Skarnes

 

Tror det er litt delemangel på display hos HTC om dagen, men det gjelder ikke bare for mCare.

 

Her kan du registrere inn service:

http://net2.emrox.ne...32AD512032D6848

 

Dersom du skriver i feilbeskrivelsen at du "forhåndsgodkjenner kostnad for bytte av display inntil f.eks. 1500 kr (eller så mye som du syns du har råd til å betale for display-bytte" vil servicen gå en del raskere, men som sagt: jeg tror de har litt lite reservedeler for bytte av display, så det vil antagelig ta litt tid uansett...

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett lenge i flere forumer nå, finner ikke svar.

 

Noen som vet hvordan man kan se film på HTC Desire?

Går det i det hele tatt an?

 

Da snakker jeg å laste opp f.eks. Istid 2, hele filmen. Ikke småklipp.

 

Håpoer det går an! Noen som vet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Lett lenge i flere forumer nå, finner ikke svar.

 

Noen som vet hvordan man kan se film på HTC Desire?

Går det i det hele tatt an?

 

Da snakker jeg å laste opp f.eks. Istid 2, hele filmen. Ikke småklipp.

 

Håpoer det går an! Noen som vet? :dontgetit:

Såklart går det an, jeg vil anbefale å bruke doubleTwist for å konvertere/overføre!

Lenke til kommentar

Lastet ned doubleTwist nå, og vil ha filmer der.

Forstår at jeg må koble til pc'en for å laste dem ned,

men filmene må jo værfe inne på pc'en først :p (?)

 

Setter pris på om noen kan fortelle meg (helst steg for steg) hva jeg bør gjøre om dere gidder :-)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet hvordan man får ned en film fra internett til pc'en din så foreslår eg å lage en egen tråd for dette. Dette er en tråd for HTC desire. Ikke for support for internet...

 

Doubletwist skal du bruke til å konvertere filmene til formater som mobilen din kjenner.

 

Ville nå lastet ned en film i .avi format og så spilt de av med RockPlayer. Da slipper du å konvertere. Og du trenger strengt tatt ikke noe 720p på mobilen din.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvorfor forsvinner epostene mine fra telefonen? De ligger på serveren men ser ut til å forsvinne fra telefonen etter noen dager.Setter pris på hvis noen vet hvordan jeg kan få epostene til å bli værende på telefonen.Bruker imap.

 

Noen som har peiling hva man får for en pent brukt Desire nå om dagene?

Endret av Nseries
Lenke til kommentar

Hvorfor forsvinner epostene mine fra telefonen? De ligger på serveren men ser ut til å forsvinne fra telefonen etter noen dager.Setter pris på hvis noen vet hvordan jeg kan få epostene til å bli værende på telefonen.Bruker imap.

 

kanskje en innstilling som sier at du skal se f.eks. mailene for de siste 3 eller 7 dagene? Slik er det i allefall når jeg konfigurer exchange kontoen.

Lenke til kommentar

Hvorfor forsvinner epostene mine fra telefonen? De ligger på serveren men ser ut til å forsvinne fra telefonen etter noen dager.Setter pris på hvis noen vet hvordan jeg kan få epostene til å bli værende på telefonen.Bruker imap.

 

kanskje en innstilling som sier at du skal se f.eks. mailene for de siste 3 eller 7 dagene? Slik er det i allefall når jeg konfigurer exchange kontoen.

Takk,du har rett.Den stod på 3 dager og da forsvinner de etter 3 dager.Nå satt jeg på "ALLE" og da hentet telefon ned alle mailene.Takk igjen...

Lenke til kommentar

mCare på Skarnes har også serviceavtale med HTC. De holder til her:

 

mCare

Industrivegen 10

2100 Skarnes

 

Tror det er litt delemangel på display hos HTC om dagen, men det gjelder ikke bare for mCare.

 

Her kan du registrere inn service:

http://net2.emrox.ne...32AD512032D6848

 

Dersom du skriver i feilbeskrivelsen at du "forhåndsgodkjenner kostnad for bytte av display inntil f.eks. 1500 kr (eller så mye som du syns du har råd til å betale for display-bytte" vil servicen gå en del raskere, men som sagt: jeg tror de har litt lite reservedeler for bytte av display, så det vil antagelig ta litt tid uansett...

Det med skjermene er globalt. HTC klarer ikke få tak i nok AMOLED skjermer til alle telefonene sine, og Samsung har i tillegg strupet salget fordi de trenger skjermer selv. Så, det kan bli spennende. Har enda ikke sendt min inn, men lurer på hvor lang tid det kommer til å ta.
Lenke til kommentar

Hei

 

Tok fabrikkgjenoppretting på min desire i dag. Etter dette greier jeg ikke å få syncet kontaktene med facebook. Får beskjed at jeg ikke har noen venner(:-) Noen som har opplevd det samme?

 

Dette er et problem som oppsto for noen få dager siden. Feilen ligger i HTC sine servere, og vil bli rettet opp i løpet av noen dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Tok fabrikkgjenoppretting på min desire i dag. Etter dette greier jeg ikke å få syncet kontaktene med facebook. Får beskjed at jeg ikke har noen venner(:-) Noen som har opplevd det samme?

 

Dette er et problem som oppsto for noen få dager siden. Feilen ligger i HTC sine servere, og vil bli rettet opp i løpet av noen dager.

 

Tusen takk for svar:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...