Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag presterte jeg å knuse skjermen på min Desire... Jeg er selvfølgelig så smart å IKKE ha forsikring.

 

Da blir spørsmålet; Hvordan bytte glass billigst mulig? Det er bare glasset som er knust, ikke noe galt med touch sensorene eller noe...

 

Anyone? :(

Lenke til kommentar

 

Hmm, vel trenger jo egentlig bare å skifte glasset og ikke AMOLED skjermen. Skummer prosedyre dog... =/ Skal høre med Komplett hvor mye de skal ha, og vurdere om det er verdt risken eller ikke. Skal iallefall skaffe meg forsikring etter dette!

Lenke til kommentar

I dag presterte jeg å knuse skjermen på min Desire... Jeg er selvfølgelig så smart å IKKE ha forsikring.

 

Da blir spørsmålet; Hvordan bytte glass billigst mulig? Det er bare glasset som er knust, ikke noe galt med touch sensorene eller noe...

 

Anyone? :(

Hadde heldigvis forsikring på min, men HTC sitt servicesenter tar 1150,- for hele jobben, mens Tekniker24 tar 750,- for nye våpen og 599,- for arbeidet, totalt 1349,-. Velger jo uten tvil da HTC, så slipper du å bryte garantien.
Lenke til kommentar
Hadde heldigvis forsikring på min, men HTC sitt servicesenter tar 1150,- for hele jobben, mens Tekniker24 tar 750,- for nye våpen og 599,- for arbeidet, totalt 1349,-. Velger jo uten tvil da HTC, så slipper du å bryte garantien.

 

Nye våpen?

 

Høres litt suspekt ut...

 

-KJ

Lenke til kommentar

 

Den guiden funket jo helt perfekt, men blir den oppdatert dersom det blir endringer i kampprogrammet? Ser at de har international også, men det ser ut til å være litt buggy akkurat nå :( Tenkte jo å følge med på Norges EM Kvalik. Har forøvrig lagt de inn manuelt, men klarer ikke søren å finne klokkeslettene kampene spilles på...

 

EDIT: Men da er det jo tydelig at det er de feed'ene som har Varslingsfunsjon som lar seg synke. Jeg har også prøvd å kopiere adressene fra feedene jeg hadde (f.eks. FK Start) og legge de inn manuelt, og de kommer frem, men forsvinner igjen ett par sekunder senere for så å gi en feilmelding...

 

 

FInt at man ikke siterer hele innlegg med bilder..blir litt vanskelig å lete i tråden.

 

Jeg ser dette er ålreit, men jeg ser ikke hvordan den vil synce enda..

 

Footmob er OK men det er mer et livescorings app, men scoreboard gir deg både livescoringer og en widget som faktisk viser neste kamp som en agendawidget. du trenger ikke å gå inn i et program..bare bla i widgeten for å se mellom de andre lagene...

det eneste jeg savner er vel en påminnelsesfunksjon..men det skal man ikke se vekk fra at ligger der eller kommer.

 

Jeg har alltid brukt download til outlook og så synce med alle tidligere sesonger...men jeg synes at scoreboard har gitt meg en løsning som jeg er mer enn fornøyd med...i tillegg står jo alt på en hovedskjerm :)

Lenke til kommentar

Hadde heldigvis forsikring på min, men HTC sitt servicesenter tar 1150,- for hele jobben, mens Tekniker24 tar 750,- for nye våpen og 599,- for arbeidet, totalt 1349,-. Velger jo uten tvil da HTC, så slipper du å bryte garantien.

 

Hvor ligger HTC sitt servicesenter? Sendte du den inn dit via. butikken du kjøpte den i?

Lenke til kommentar

 

Den guiden funket jo helt perfekt, men blir den oppdatert dersom det blir endringer i kampprogrammet? Ser at de har international også, men det ser ut til å være litt buggy akkurat nå :( Tenkte jo å følge med på Norges EM Kvalik. Har forøvrig lagt de inn manuelt, men klarer ikke søren å finne klokkeslettene kampene spilles på...

 

EDIT: Men da er det jo tydelig at det er de feed'ene som har Varslingsfunsjon som lar seg synke. Jeg har også prøvd å kopiere adressene fra feedene jeg hadde (f.eks. FK Start) og legge de inn manuelt, og de kommer frem, men forsvinner igjen ett par sekunder senere for så å gi en feilmelding...

 

 

FInt at man ikke siterer hele innlegg med bilder..blir litt vanskelig å lete i tråden.

 

Jeg ser dette er ålreit, men jeg ser ikke hvordan den vil synce enda..

 

Footmob er OK men det er mer et livescorings app, men scoreboard gir deg både livescoringer og en widget som faktisk viser neste kamp som en agendawidget. du trenger ikke å gå inn i et program..bare bla i widgeten for å se mellom de andre lagene...

det eneste jeg savner er vel en påminnelsesfunksjon..men det skal man ikke se vekk fra at ligger der eller kommer.

 

Jeg har alltid brukt download til outlook og så synce med alle tidligere sesonger...men jeg synes at scoreboard har gitt meg en løsning som jeg er mer enn fornøyd med...i tillegg står jo alt på en hovedskjerm :)

Den oppdaterer seg fint den, det er det jo (i dette tilfellet Daily Telegraph UK) som står for. Jeg abonnerer på deres feed i min kalender. Sånt som Scoreboard/FotMob kan være kjekt å ha for å sjekke tabeller etc, men jeg ser de fleste kampene som er interessante uansett, så da er det ikke nødvendig med livescore. Men jeg liker å kampprogram på mobilen så jeg vet når jeg skal slå på TVen :)

Lenke til kommentar

Den såg ut til å bygge veldig mye utover? :p Har du flere bilder av den?

Kan knipse noen selv, men det blir jo da uten telefonen selv inni. Den bygger ikke mye utover, rammen passer akkurat rundt telefonen. De klipsene som holder telefonen på plass er ikke høyere/dypere enn telefonen selv. Når du har den i feste stikker bare festet et par millimeter over telefonen.

 

 

Hvor ligger HTC sitt servicesenter? Sendte du den inn dit via. butikken du kjøpte den i?

Har ikke sendt inn selv, som sagt har jeg forsikring på min.

 

Servicesenteret ligger visstnok i Oslo/Drammen sånn jeg tolker kontaktinfo i mailen:

 

Jerikoveien 14

N-1067 OSLO

Tlf: +47 32 24 28 70

Faks: +47 22 30 75 90

 

Web: www.deltaservice.no

Mail: [email protected]

Lenke til kommentar

Har akkurat erfart at kameraglasset (eller plasten) i bakdekselet ikke er spesielt solid.

 

Er det noen som vet om det er forbundet med lang ventetid å bestille nytt bakdeksel til Desire?

 

En kompis som driver en tele butikk bestilte akkurat en for meg, men han ante ikke hvordan det var med reservedeler og leveransetid for Desire. Fikk anslått at deksel koster et par hundre kroner og det kan jeg i så fall leve med.

 

Tenker at et bakdeksel bør være "kakestykke" å få tak i fort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...