Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk postet i akkurat denne tråden. Du flasher en offisiell HTC RUU-oppdatering. Men hvis du har root, er det jo bare å bruke pauls Froyo ROM. Den er basert på den lekkede ROMen for 2.2. for Desire, og kommer nok til å bli oppdatert faderlig fort når den endelige 2.2-versjonen kommer fra HTC.

Lenke til kommentar

 

Vel, vi er ikke de eneste som har problemet... random googletreff

 

Ser at innlegget mitt kunne oppfattes som litt arrogant...var ikke sånn ment...men at alle ikke har slitt med dette, så er greit å prøve :)

 

nå synes jeg det er et ork å drive å synce facebook, siden alle kontaktene som har oppdatert status står igjen med et "1" tall ved kontakten..noe som for min del er veldig irriterendes :)

Lenke til kommentar

noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få skjermen til å bli våken når jeg har laderen på?

 

jeg driver og prøver ut smart alarm clock...det finnes en snorkemelder på denne, men den funker bare hvis skjermen er på.....? hvor kan jeg endre innstillingene i desiren?

 

Innstillinger -> Applikasjoner -> Utvikling -> Forbli våken

Lenke til kommentar

Plutselig har Friend Stream sluttet å fungere på min Desire. Når jeg går inn på programmet får jeg beskjed om at det har stoppet uventet og "Tving lukking". Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

 

Prøv Settings -> Applications -> Manage Applications.

 

Finn Friend Stream i denne listen, gå inn på den og trykk clear cache. Er verdt et forsøk i alle fall.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med minnekort på mobilen? Jeg har prøvd 2 forskjellige kort, det som følger med på 4GB og et jeg hadde liggende på 8GB. 8GB stoppet plutselig å virker, så jeg måtte ta det ut og formatere det i PCn. Det på 4GB har plutselig begynt å tulle med at jeg ikke kan skrive til det, bare lese fra det, noe som resulterer i at jeg må slå mobilen av og på for å få det til å funke! Noen som har opplevd det?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med minnekort på mobilen? Jeg har prøvd 2 forskjellige kort, det som følger med på 4GB og et jeg hadde liggende på 8GB. 8GB stoppet plutselig å virker, så jeg måtte ta det ut og formatere det i PCn. Det på 4GB har plutselig begynt å tulle med at jeg ikke kan skrive til det, bare lese fra det, noe som resulterer i at jeg må slå mobilen av og på for å få det til å funke! Noen som har opplevd det?

 

Ser ut til at det kan være noe sært med selve telefonen. Hadde tatt kontakt med HTC og/eller leverandør å forhørt om dette er et kjent problem (software-fix) eller om de vil ha den inn å se på den. Prøv å få så mye informasjon som mulig før du går til det steg at du sender den inn. Meget surt å betale for en fullstendig feilsøking dersom verkstedet ikke klarer å duplisere feilen og du blir sittende igjen med regningen.

 

Eneste problemet jeg har er at dersom jeg har telefonen for mye i bevegelse (løping, hopping etc.) vil jeg kunne få opp en feilmelding (Turn to side A, eller noe i den duren), miste dekningen og telefonen vil kreve at jeg taster inn passordet til Google-kontoen på nytt. Mistenker det er et problem med SIM-kortet, ettersom jeg har fått lignende feilmelding på den gamle telefonen (N 6300).

 

hojohansen: Skjer det med alle video-avspillere? Kan være du har lagt inn feil versjon av Rockplayer, ettersom denne har forskjellige versjoner basert på hvilken prosessor som står i telefonen. Huske for øyeblikket ikke hvilken versjon som er korrekt though...

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...