Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et problem. når jeg gjør oppdraget Home sweet home så stopper bilen etter noen minutter og det skjer ingen ting. etter noen forsøk søkte jeg på youtube og så at det kom en video før bilen stoppet så for meg kommer det ingen video så jeg kommer ikke videre. noen som vet hva problemet kan være?

 

takker for hjelp :)

 

PC eller Xbox 360?

 

Om det er din feil, kan du se i "Mafia 2 Playthrough" i min signatur. Er part 1 eller 2 tror jeg. Husker ikke selv helt hva som skjedde i starten lengre.

spiller på pc. det jeg har gjort er å laste ned demon uten hacks eller noe så tviler på at jeg har gjort noe feil

Lenke til kommentar

For de av dere som har PS3, hva syns dere om betrayl of jimmy?

Jeg tror jeg nesten liker den bedre en selve spillet, missionene er mye morsomere, og mindre spray and prey mengde fiender, veldig kult å gå inn i en butikk og ta tommy gunnen og ødlegge butikken, så kommer politiet og du dreper dem og går tilbake til å ødlegge butikken, eller når du skal assassiniate en fientlig gjeng leder osv. litt kjipt at missionene går på tid, men det er mange morsome ting å gjøre der, også morsomere med free roam i DLCn også, pluss at du kan lagre når du vill utenfor missions

Lenke til kommentar

Personlig synst jeg Mafia 2 er et utrolig bra spill. Storyen er myyye bedre enn alle GTA-seriene, spør du meg. Det som gjør meg veldig skuffet over Mafia 2 er slutten og at det var så sykt kort. Brukte i underkant av 10 timer spilletid, noe som er litt lite spør du meg.

 

Får ta å laste ned DLC å se om det er noe bra.

Lenke til kommentar

Bekalger å si det folkens, men Mafia II er for meg tiårets største skuffelse innenfor gamingverdenen. Utrolig nedtur etter å ha flotte minner fra eneren og ventet på en oppfølger i nesten 7 år.

 

Om du trenger en begrunnelse kan du umulig ha spilt gjennom eneren.

Det er mange andre titler som tar den premien og synes Mafia II skuffer kun på et område og det er oppdragsvariasjon og mengde. Når de har brukt 6 år på å utvikle dette spillet burde de kunne laget mye mer varierte oppdrag og gitt mer følelse av å være litt gangster i gata fremfor bare disse storydrevne oppdragene.

 

Spillet får trekk for dette og derfor 7/10 av meg og ellers et knallgodt spill på alle områder :).

 

tiårets skuffelse er bare usaklig fra mitt ståsted. Og ja, jeg spilte 1ern ved lansering.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Spillet ble jo hyper så sykt mye før den kom. Var ikke så bra som jeg hadde forventet.

Det var Crysis, farCry 2 og killzone 2 også, overhypet max men alle var under forventningene når de kom ut, som med mafia II (selvom det er et bra spill).

Siste gang jeg har forhåndsbestilt et spill som er overhypet lang tid før, venter heller og ser om det virkelig stemmer !

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...