Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=Vd2wAEYyiSI

 

Trodde først det var 2 forskjellige byen (da jeg kom til kapittel 7), men ser nå klart at det er 100% samme.

 

http://www.youtube.com/watch?v=TMUFXEHvSBE

 

Freeroam, uten noe mod. Enkelt. Gøy også..

Liker filmene dine :) Det jeg liker best er at alle titlene, beskrivelsene er så presise, er deilig for en seer når det er det. Jeg redigerer også

 

Dette er det beste verket mitt, men det er nok ikke noe gøy hvis du ikke liker Petter Northug :p

:

(gadd ikke embete det inn, i og med at det er veldig off-topic)
Lenke til kommentar

Jeg ble skuffa over spillet. Tror jeg kommer til å bytte det :dontgetit:

 

Hvordan kan du bli skuffet over Mafia 2? Runna vel på .. tre dager jeg. Lenge siden jeg har blitt så hekta på ett spill.

Innlegget ditt sier vel alt. Tre dagers moro og ikke noe mer. Skjønner godt hvorfor enkelte vil levere tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg ble skuffa over spillet. Tror jeg kommer til å bytte det :dontgetit:

 

Hvordan kan du bli skuffet over Mafia 2? Runna vel på .. tre dager jeg. Lenge siden jeg har blitt så hekta på ett spill.

Innlegget ditt sier vel alt. Tre dagers moro og ikke noe mer. Skjønner godt hvorfor enkelte vil levere tilbake.

 

Mja, greit. Men spilte noe mye den siste dagen. Ble vel 5-6 timer i strekk. Runnet vel på.. 11-12 timer. Men har mye mer total spilletid da jeg fremdeles etter å ha runna det gjerne loader et ellerannet kapittel og free-roamer. Har du kreativitet, kan du ha mye gøy i spillet. Også hvis du er som meg, og mangler det. Så egentlig uansett. Gå rundt, finn på merkelige ting. Artig det.

 

Noe gøy om du klarer:

 

Slå til en fyr (MANN, kvinner er pyser og løper bare). Gjør det da en politibil er i nærheten. Har du flaks, ser de bare at han slår deg, og ikke at du startet det. Da de kjører til dere og prater, setter du deg inni bilen. Så kommer de og gjør det samme. Så, går du ut av bilen. Du vil merke at det satt en politimann INNI deg. Klarte du det, vil spillet tro du er i bilen, og sitte fast der, mens du kan løpe rundt, med 2-3 politimenn etter deg (de har våpen, men skyter ikke med mindre du angriper). Du kan ikke gjøre noe annet enn å løpe rundt, og se Vito løpe, men er gøy. Se video lengre tilbake i tråden. Skjedde random for meg (tho ikke jeg som spilte men..)

Lenke til kommentar

jeg har et problem. jeg har gjort første oppdrag, men når jeg kommer inn i byen og sitter på i bilen så kommer jeg meg ikke lenger enn at han stopper utenfor en italiensk butikk med en bro på andre siden av vegen. hva skal jeg gjøre for å komme ut av bilen eller komme videre?

Lenke til kommentar

har et problem. når jeg gjør oppdraget Home sweet home så stopper bilen etter noen minutter og det skjer ingen ting. etter noen forsøk søkte jeg på youtube og så at det kom en video før bilen stoppet så for meg kommer det ingen video så jeg kommer ikke videre. noen som vet hva problemet kan være?

 

takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

har et problem. når jeg gjør oppdraget Home sweet home så stopper bilen etter noen minutter og det skjer ingen ting. etter noen forsøk søkte jeg på youtube og så at det kom en video før bilen stoppet så for meg kommer det ingen video så jeg kommer ikke videre. noen som vet hva problemet kan være?

 

takker for hjelp :)

 

PC eller Xbox 360?

 

Om det er din feil, kan du se i "Mafia 2 Playthrough" i min signatur. Er part 1 eller 2 tror jeg. Husker ikke selv helt hva som skjedde i starten lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...