Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som får denne buggen, eller vet hva som gjør det? Har spilt gjennom hele spillet uten problemer tidligere.

 

post-57553-1283948393,2794_thumb.jpg

Har du endra på skjerminnstillinger i det siste? syns å huske at om jeg slo av no i innstillingene så ble det noen lunde sånn...

 

Forresten... Noen som får mye mørkere skjerm når man går ut av mafia 2? Må endre på skjermoppløsning frem og tilbake for at den skal bli passe lys igjen...

Lenke til kommentar

Forresten... Noen som får mye mørkere skjerm når man går ut av mafia 2? Må endre på skjermoppløsning frem og tilbake for at den skal bli passe lys igjen...

Har opplevd det. Men kun etter at Steam i går oppdaterte Mafia II med å laste ned 25MB eller noe slik. Har du opplevd det før den "patchen" eller hva det var Steam la inn?

 

Startet jeg BC2 ble det ok igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Forresten... Noen som får mye mørkere skjerm når man går ut av mafia 2? Må endre på skjermoppløsning frem og tilbake for at den skal bli passe lys igjen...

Har opplevd det. Men kun etter at Steam i går oppdaterte Mafia II med å laste ned 25MB eller noe slik. Har du opplevd det før den "patchen" eller hva det var Steam la inn?

 

Startet jeg BC2 ble det ok igjen.

 

Har alltid vært sånn... Og jeg har det ikke fra steam... :ph34r:

 

Men funker bedre å bruke ctrl, alt og delete og avbryte enn å endre skjermoppløsning da :)

Lenke til kommentar

Mafia II er fra steam enten du vil eller ei. Altså, hvis det ikke er en piratkopiert utgave ;)

 

Jeg opplevde det for første gang i går og det etter at Steam oppdaterte spillet med 25-26MB. En annen "variabel" var at det var første gang jeg forsøkte spillet på en annen skjerm via HDMI.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mafia II er fra steam enten du vil eller ei. Altså, hvis det ikke er en piratkopiert utgave ;)

 

Jeg opplevde det for første gang i går og det etter at Steam oppdaterte spillet med 25-26MB. En annen "variabel" var at det var første gang jeg forsøkte spillet på en annen skjerm via HDMI.

 

Hehe, netopp ;)

 

Okei, kanskje det er hdmi som er problemet? Jeg spiller på en fullhd skjerm via hdmi... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...