Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

er det serriøst ikke noe mer igjen etter at du har skutt alle i det store bygget i chapter 14 ? Står bare at jeg kan "rane butikker eller skrote biler" :hmm:

Litt skuffet men har mange playboys igjen å finne :p

 

Skaff 27500 (tror jeg), så får du nytt oppdrag(å betale tilbake).

 

Skrev uten spoiler, da det ikke er så fryktelig spoliende.

 

Er på akuratt den delen selv, så bare TROR det er sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Mreinha: Hva har jeg røpet ? ingenting, ikke noe hemmelighet at man skal drepe folk i dette spillet :)

Lurte bare på om det er noe mer. Hvordan mener du jeg kommer meg til chapter 15 da ? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Runna just Mafia 2. Faens jævla helvetes kuk pikk dritt hore bæsjslutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Levde meg virkelig inn i spillet, de kunne for faen laget mer spill og vist og endt alt! HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar

Fullstendig enig Jevrio!!

 

 

Ser ikke poenget med å kunne smashe biler på skrapplassen eller rane butikker etc for å tjene penger i løpet av spillet, bortsett fra når du må betale tilbake gjelda di. Du får jo ikke bruk for de oppgraderte bilene din uansett omtrent. Har du kjøpt spillet får du vell med to biler som er ganske bra spekka. Våpen trenger du heller ikke kjøpe.

 

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Skal du spille med still så må du ha den riktige bilen. Legger den i spoiler jeg!

 

 

nicef.th.png

 

Heftig sak :) Kjører selv en Roller G300 eller hva den het.

Spilt ca. 5 timer nå og bare elsker spillet. Er på kapittel 8.

 

En ting jeg har merket at er litt irriterende er at spillet lagger litt når det laster nye bydeler mens man kjører. Det skjer også inne i sentrum enkelte plasser. Andre som merker det?

 

Spiller i alt fra 1920x1080 aa-on af16 til 2560x1440 og ned til 1280x720 uten at den oppførselen endrer seg. Og hmm for en nydelig grafikk når man har litt kraft til å dra høye oppløsninger og full AF. (2x5870).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skal du spille med still så må du ha den riktige bilen. Legger den i spoiler jeg!

 

 

nicef.th.png

 

Heftig sak :) Kjører selv en Roller G300 eller hva den het.

Spilt ca. 5 timer nå og bare elsker spillet. Er på kapittel 8.

 

En ting jeg har merket at er litt irriterende er at spillet lagger litt når det laster nye bydeler mens man kjører. Det skjer også inne i sentrum enkelte plasser. Andre som merker det?

 

Spiller i alt fra 1920x1080 aa-on af16 til 2560x1440 og ned til 1280x720 uten at den oppførselen endrer seg. Og hmm for en nydelig grafikk når man har litt kraft til å dra høye oppløsninger og full AF. (2x5870).

 

Er en memoryleak det der... bare restart spillet. Har ingenting med pc'en din å gjøre. Skjer med meg også det der.

 

EDIT: ser noen svarte deg allerede :)

Endret av d4fF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

olehh: Tror ikke du har AA og AF på, men det er ikke så mye å hente på det syns egentlig at grafikken er litt kantete på spillet, ser uansett veldig flott ut :)

 

Alt på max AA og AF 16 @ 1920x1200

Lenke til kommentar

Mini-anmeldelse av PC-versjonen:

 

 

Jeg forventet meg et 10-15 timers mafiaepos fra 40/50-tallet med imponerende grafikk, god atmosfære samt interessant historie og gameplay. På mange måter har det innfridd. De har fikset det presentasjonsmessige med en flott, detaljert, levende og tidsriktig by. Kontrollen er også veldig god til å være et spill som blander både kjøring og tredjepersons skyting. Man har satset på det enkle og lykkes med det. Story/setting er vel omtrent det man forventer. Her har man tatt diverse elementer fra de mest kjente gangsterfilmene og presenter de med gode cutscenes og stemmeskuespill. Det funker rimelig godt, i alle fall i starten.

 

Men der hvor Mafia II skuffer er selve oppdragene som lider av totalt mangel på nyskapning og oppfinnsomhet. Det blir rett og slett for mange standard budjobber og de litt større oppdragene ender som regel opp med å drepe utallige fiender i diverse lagerbygninger, som man har spilt så alt for mange ganger før.. Historien går også i stampe etter hvert, man savner reell utvikling og slutten er lite tilfredsstillende. Spillet blir aldri direkte dårlig, men totalt sett blir det for ordinært etter en solid første tredjedel.

 

6/10

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...