Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske at spillet virket. Demoen funket som F, men med en gang deg trykker for cont. camp. så krasjer det. har restertet alt mellom himmel og jord og bruker de siste driverne.

Skjønner ikke bæra.

Ser ikke ut til at steam er helt oppe og går heller nå.

 

If you have used any of these hacked demo cracks out there,

then make sure you start a new game, as your old saves will

make the game crash. The main reason: it wont work is because

those "cracks" are modified demo exes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg har kommet til

fengselskapittelet

, men har bare funnet 3 blader. Skulle jeg ha funnet fler nå?

 

Jeg har kommet til Chapter 9 og har funnet 2 blader ^^

Nå har ikke jeg prøvd å finne noen heller tar det når jeg har rundet spillet :)

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med mafia 2. Flotte detaljer, kul musikk. Dumt at det er kort og ingen free roam i spillet. Satser på at DLC vil kunne innføre mye stash fremover :)

 

På en dag?

 

2 dager :thumbup:

 

Made man DLC superbilen blir enda bedre når du har trimmet den litt:) Har vært oppe i 220km/t mener jeg:D

 

Hvilken er det?

 

EDIT: Roller GL300 ? :p

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Det har kommet en freeroam-mod her: http://mafia-empire.com/forum/index.php?topic=25.0

 

Da laster jeg det ned nå. Så for vi se om dette funker :thumbup:

 

Fant også en fin side med oversikt over diverse ting: http://mafiagame.wikia.com/wiki/Mafia_Wiki Greit hvis du skal se hva slags våpen det er eller biler.

 

EDIT: Funker. Garasjen er jo full av bil (48+2) :dribble:

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Er så glad for at jeg kjøpte det til 360, så mye kødd det er med PC versjoner i det siste.

 

PC versjonen funker bra den. Med grafikk du bare kan drømme om. At piratversjoner ikke funker er vel bare et problem for fattige.

 

Mens de "rike" har problemet at de må vente i evigheter før de får spillet. Selv etter release.

 

Men.. må få skaffa til PC jeg også. Grafikken på Xbox 360 er en vits i forhold..

Lenke til kommentar

Atmosfære, grafikk, design, musikk osv = knallbra

 

Historie = ikke bra sett i forhold til Mafia 1. Etter min mening en crap historie med lite progresjon, føler at du står samme stede hele tiden. I Mafia 1 nærmer du deg kjernen av det hele, og du kommer dypt inn i Mafia-opplegget. Her står du bare og stamper og når du på (les hvis du er lenger en chapter 8)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Chapter 8 må kjøre rundt og selge røyk, syns jeg det blir vel svakt.

 

Min mening..

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Spillet begynnte så bra, perfekt atomsfære, drit bra lyd, fin grafkk osv.

 

Men gameplay er veldig svakt, jeg er i chapter 12 og har drept 270 folk, noe som er latterlig mye for et mafia spill, høres mer ut som Call of duty, medal of honor eller noe slikt arcade shooter. Å drepe 50 folk på et mission strekker realismen litt vel langt, jeg tviler på at politiet og FBI ville sett en annen vei når du og gjengen din har drept 1000 stykker på noen år,

 

De beste brettene i orginale mafia, var ikke de med masse skyting, det var de må et par fiender, men bra back story.

 

Ved det landeveis huset hvor du redder Sam, dreper du kanskje bare 3 eller 4 folk, men er drit bra, Horehuset dreper du 7 stykker og er yndlings brettet mitt, bankranet dreper du 4-5 stykker osv. Det var de som var de kule skyte brettene,

De svakeste brettene var der du måtte skyte deg gjennom horder av fiender, som i begravelsen og siste brettet, problemet er at ALLE brett i Mafia 2 er å skyte seg gjennom horder på fiender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...