Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke spillet i posten i dag :hrm: Damn elkjøp, bestiller ikke derfra igjen, kun hvis det er mye billigere der.. Håper det kommer i morra, har ikke lyst til å vente til mandag, det blir for dumt når man forhåndsbestiller !

 

Har bestilt til ps3, men jeg skal teste det på pc hvis ikke jeg får det i morra. Bukta here I come!

 

Jaa, me 2.

 

Jeg som hadde gledet meg. Forventer at spillet kommer imorra.

 

 

Jeg vil gi dere et tips: Benytt dere av angreretten, og få igjen pengene! Også bestiller dere/ drar fysisk til en butikk å kjøper spillet.

 

Jeg hadde forhåndsbestilt Kane & Lynch 2: Dog Days, som kom ut i Norge forige torsdag (19 August) og gledet meg til å få bestilt det. Det kom ikke i posten på torsdagen, og heller ikke på fredagen, så da dro jeg rett til Elkjøp og betalte 399,- (Det jeg hadde betalt på nettet, og fikk det med en gang)

Spillet som ble sendt fra Elkjøp.no, fikk jeg forøvrig i dag! Jeg fikk altså spillet jeg hadde forhåndsbestilt 8 dager etter lanseringsdato!

(Fikk igjen pengene fra spillet som ble sendt, pga angrerett)

 

Det er rett og slett ikke holdbart, skam dere Elkjøp!

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Har nå spilt Chapter 1 og 2. Kjører PC-versjonen på flatskjerm, oppløsning 1280x720, alt på high bortsett fra PhysX, og bruker PS3-kontrollen i PC-spillet. De fleste anmeldelsene har vært negative i forhold til forventingene, og det som går igjen er at det er en livløs verden. Foreløpig er jeg uenig i det. Jeg kjører rundt og ser folk som driver med ulike ting og tang, det er bare fantastisk. Grafikken på PC er fantastisk også. Anbefaler alle å kjøpe dette spillet, og ikke hør på anmelderne. Det er jo bare å spille og nyte, istedenfor å finne feil !

Lenke til kommentar

En ting jeg HATER med dette spillet, er at det ikke er noen checkpoints. Dauer jeg heeelt i slutten av ett mission, må jeg gjøre ALT igjen. Helvete!

 

Det opplever ikke jeg. Hvis jeg dauer, kommer jeg bare tilbake til siste delpunkt. Er sjeldent mye jobb å komme tilbake til dit man var. I GTA 4 f.eks, da kan du begynne å snakke om å måtte ta alt på nytt.

 

Har nå spilt Chapter 1 og 2. Kjører PC-versjonen på flatskjerm, oppløsning 1280x720, alt på high bortsett fra PhysX, og bruker PS3-kontrollen i PC-spillet. De fleste anmeldelsene har vært negative i forhold til forventingene, og det som går igjen er at det er en livløs verden. Foreløpig er jeg uenig i det. Jeg kjører rundt og ser folk som driver med ulike ting og tang, det er bare fantastisk. Grafikken på PC er fantastisk også. Anbefaler alle å kjøpe dette spillet, og ikke hør på anmelderne. Det er jo bare å spille og nyte, istedenfor å finne feil !

 

Er så enig. Grafikken og opplevelsen er utrolig.

Lenke til kommentar

Se om PhysX er på, og skru det av hvis det er det.

Nei, PhysX er ikke på, problemet er utelukkende at jeg kun kjører med én gpu.

Jeg bruker 10.8 men får ikke brukt crossfire i Mafia 2. Jeg har tre skjermer i portrettmodus og det ble visstnok veldig nylig (10.7? 10.8?) støtte for crossfire i en slik skjermkonfigurasjon. Kanskje fungerer det ikke helt slik som det skal ennå. Det fungerer i hvert fall i Dirt 2 (dx11).

Kan være årsaken ;)

 

Har nå spilt Chapter 1 og 2. Kjører PC-versjonen på flatskjerm, oppløsning 1280x720, alt på high bortsett fra PhysX, og bruker PS3-kontrollen i PC-spillet. De fleste anmeldelsene har vært negative i forhold til forventingene, og det som går igjen er at det er en livløs verden. Foreløpig er jeg uenig i det. Jeg kjører rundt og ser folk som driver med ulike ting og tang, det er bare fantastisk. Grafikken på PC er fantastisk også. Anbefaler alle å kjøpe dette spillet, og ikke hør på anmelderne. Det er jo bare å spille og nyte, istedenfor å finne feil !

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hu-fuckin-rrah! "Vi kan opplyse om at ordren som skulle inneholde Mafia 2 til Xbox 360, PS3 og PC har ankommet lageret, men leverandøren vår har gjort en feil under pakkingen hos dem og kun sendt oss Xbox 360 og PS3." Treffer alltid på noe tull hver gang jeg skal ha nye spill...Sånn er det å være en tilnærmet perfekt klone av Donald Duck.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hu-fuckin-rrah! "Vi kan opplyse om at ordren som skulle inneholde Mafia 2 til Xbox 360, PS3 og PC har ankommet lageret, men leverandøren vår har gjort en feil under pakkingen hos dem og kun sendt oss Xbox 360 og PS3." Treffer alltid på noe tull hver gang jeg skal ha nye spill...Sånn er det å være en tilnærmet perfekt klone av Donald Duck.

 

Kjøper du spill til alle plattformer..?

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom de 2 første kapitlene nå (X360 utgaven), og må si dette overrasket positivt. Overgangen fra første oppdrag under andre verdenskrig, i Sicilia, til stemningsfylte New York (Empire Bay), hvor snøen laver ned, er utrolig bra laget.

 

Pen grafikk, kult gameplay (Hvor semi "destructable enviroments" er med på å trekke opp underholdningen, under skyting) samt en brukbar historie, så langt, lover godt for timene som kommer fremover.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Hu-fuckin-rrah! "Vi kan opplyse om at ordren som skulle inneholde Mafia 2 til Xbox 360, PS3 og PC har ankommet lageret, men leverandøren vår har gjort en feil under pakkingen hos dem og kun sendt oss Xbox 360 og PS3." Treffer alltid på noe tull hver gang jeg skal ha nye spill...Sånn er det å være en tilnærmet perfekt klone av Donald Duck.

 

Kjøper du spill til alle plattformer..?

Ordren det er snakk om var fra butikkens leverandør til butikken. Jeg skal bare ha PC-versjonen jeg...Som butikk altså ikke har fått inn :p Menmen, venta over en uke ekstra på Assassin's Creed 2, så dette er jeg vant til (og nei, jeg har ikke brukt samme butikk, så jeg treffer alltid den som har noe surr). Litt irriterende at jeg jobber hele neste uke + helg, så får ikke akkurat tid til å spille når det kommer heller.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hu-fuckin-rrah! "Vi kan opplyse om at ordren som skulle inneholde Mafia 2 til Xbox 360, PS3 og PC har ankommet lageret, men leverandøren vår har gjort en feil under pakkingen hos dem og kun sendt oss Xbox 360 og PS3." Treffer alltid på noe tull hver gang jeg skal ha nye spill...Sånn er det å være en tilnærmet perfekt klone av Donald Duck.

 

Kjøper du spill til alle plattformer..?

Ordren det er snakk om var fra butikkens leverandør til butikken. Jeg skal bare ha PC-versjonen jeg...Som butikk altså ikke har fått inn :p Menmen, venta over en uke ekstra på Assassin's Creed 2, så dette er jeg vant til (og nei, jeg har ikke brukt samme butikk, så jeg treffer alltid den som har noe surr). Litt irriterende at jeg jobber hele neste uke + helg, så får ikke akkurat tid til å spille når det kommer heller.

 

Tror broadparkgames lar det laste ned å spille fort.

 

http://butikk.broadparkgames.no/product/lp24365/mafia-ii/

 

De er nesten bedre enn steam, trenger ikke noe program for å spille.

Lenke til kommentar

hah, da har jeg spilt igjennom historien. Det levde så virkelig opp til 1'ern.

 

Nå skal jeg loke litt rundt å leke meg litt, det blir sikkert like gøy:)

 

Meget fornøyd, historien er like bra som i 1'ern, detaljene er nydelig, byen er levende og bilkjøringen er nydelig! Faktisk dødd en del ganger også :thumbup:

Lenke til kommentar

hah, da har jeg spilt igjennom historien. Det levde så virkelig opp til 1'ern.

 

Nå skal jeg loke litt rundt å leke meg litt, det blir sikkert like gøy:)

 

Meget fornøyd, historien er like bra som i 1'ern, detaljene er nydelig, byen er levende og bilkjøringen er nydelig! Faktisk dødd en del ganger også :thumbup:

Etter at du i mot slutten får tak i nok penger, hvor mye er det igjen?

 

(svar i spoiler, og angi i minutter eller timer..sånn ca)

Lenke til kommentar

Jeg synes at dette var et jævlig bra spill. Story, musikk, kjørefølelse osv.

 

Det eneste det mangler er lengde og free roam muligheter, men jeg håper at dette blir oppfylt med DLC.

 

Ordnet meg alle pre order DLCene, så nå har jeg mange kule biler å more meg med, samt ekstra klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...