Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet til Chapter 8. Grafikken er fantastisk og flyeten er helt perfekt. Kjører med alt på max og har konstant 60fps. (I7 860, HD5870). Dette spillmotoren ser ut til å være den ultimate i forhold til ytelse og og grafikk.

 

Spillet er isolert sett veldig bra så langt, men i en sandkasseverden som dette, er det umulig å ikke ønske seg mer innhold.

Lenke til kommentar

Har kommet til Chapter 8. Grafikken er fantastisk og flyeten er helt perfekt. Kjører med alt på max og har konstant 60fps. (I7 860, HD5870). Dette spillmotoren ser ut til å være den ultimate i forhold til ytelse og og grafikk.

 

Spillet er isolert sett veldig bra så langt, men i en sandkasseverden som dette, er det umulig å ikke ønske seg mer innhold.

 

Hadde du giddi å tatt deg to minutter og zippa og lasta opp savegamen din til megaupload?

 

Den ligger her: C:\Users\*Ditt navn*\AppData\Local\2K Games\Mafia II\Saves

 

Du hadde vært en engel, PCen krasja :(

Lenke til kommentar

Kan også levere biler hos derek, han nede på havna. Tjener bra med penger på det, bare å løpe opp i luksusdistriktet og knabbe en bil, tar ca 1 min pr bil til 1000$.

 

Men, jeg knuste min tidligere fartsrekord;

 

 

 

 

Også, noen som vet hvor jeg er :)?

 

 

 

 

For dere som ønsker den, all musikken fra spillet:

http://open.spotify.com/user/mreinha/playlist/43s9O6xVCd96mf0hVbxDR8

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

er det serriøst ikke noe mer igjen etter at du har skutt alle i det store bygget i chapter 14 ? Står bare at jeg kan "rane butikker eller skrote biler" :hmm:

Litt skuffet men har mange playboys igjen å finne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...