Gå til innhold

Lærerne må tåle å bli spyttet på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forklart mitt system for lengst. Hva er det egentlig du vil fram til?

 

Du har jo åpenbart ikke forklart ditt system når det er masse rundt systemet som står ubesvart og du blir tatt i å ikke ha tenkt nøye nok gjennom det før du fordømte dagens system og bruk av makt. Du kan jo bare se ett par sider tilbake for å finne en dl av det som fortsatt står

Ubesvart. Forstår ikke hvorfor du spør hva jeg vil frem til, det står jo her svart på hvitt i flere innlegg nå

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg har blitt spurt om det samme hele tiden. ;)

Vær så snill å slutt å påstå at du har besvart spørsmål som fortsatt står. Det er veldiguærlig. Om du mener du har besvart disse er det bare å gå tilbake ett par sider og se på spørsmålene du har fått tilrettelagt for deg flere ganger som står uten svar. Du kan ikke både nekte å svare og påstå at du svarer vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det har blitt hevdet at mange barn og tennåringer i andre deler av verden hadde drept for en tvangsskolegang som det er i Norge. Hvor rett det er eller ikke har jeg ikke tenkt å ta opp en gang til, men det er iallefall klart at man er heldige med skoleveien i Norge i forhold til mange andre land i verden. Bare se på hvordan det kan gå i Zimbabwe:

 

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7571120

Lenke til kommentar

Sammenlignet med artikkelen har vi ingen grunn til å klage over skolen i Norge.

 

Det er ikke skolen sin feil at han ble bitt av en krokodille.

 

Artikkelen: «På vei hjem fra skolen badet tolvåringen og broren hans sammen med noen venner i i Angqa-elva.» Det kommer klart fram at skoletiden er over. Jeg tviler ikke på at de hadde badet i elven, skole eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...