Tore Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke lyst å gi ut URL på bildet du posta da Datasmurf? Får ikke til å forstørre det, litt vanskelig å lese så smått! http://farm7.staticflickr.com/6047/7021875435_1eb27d7358_o.png Høyreklikk --> Vis bilde Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Høyreklikk på bildet, velg "open in own tab" hvis man bruker en vettug browser. http://farm7.staticflickr.com/6047/7021875435_1eb27d7358_o.png Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!? TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden". Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke lyst å gi ut URL på bildet du posta da Datasmurf? Får ikke til å forstørre det, litt vanskelig å lese så smått! http://farm7.staticflickr.com/6047/7021875435_1eb27d7358_o.png Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) ]Finnes det en side som tar for seg dette? Jeg sliter litt med å skjønne crafting i dette spillet Jeg finner faktisk ikke igjen guiden jeg brukte selv, men her fant jeg en som ser ut til å være veldig detaljert. http://crygaia.com/r...elease-version/ Husk også å gjøre de to crafting-oppdragene i Kingsmouth for å få en liten innføring. Ps. Ellers var guiden laget av DEAC på forrige side veldig bra! Endret 16. juli 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Crafting i dette spillet ligner kraftig på minecraft sin, copycat? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Fult mulig det crafting er "inspirert" av minecraft, men tsw har vært i utvikling i fem år så det er ikke utenkelig at de har kommet opp med ett tilsvarende system samtidig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Crafting i dette spillet ligner kraftig på minecraft sin, copycat? Utviklerne har kallt det minecraft-lignende, så vil vel si det er mulighet for det. Ikke noe galt i å kjøre noe som fungerer i mine øyne. Investigation missionene låner mye fra de gamle adventure spillene som Monkey Island osv, men det gjør det ikke mindre morsomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Gah, jeg liker ikke den tier 6 faction missionen. Døde hele tiden i går kveld, og når jeg logger inn igjen i dag, må jeg springe gjennom hele Agartha i jakt på den ene portalen som tar meg tilbake til Shambala. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!? TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden". Det høres bra ut Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Det høres bra ut Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes! Du må nesten poste her, jeg er nysgjerrig på hvordan spillet går på ikke-gaming laptopper. Btw, dungeonene er så å si uten thrash mobs, så burde gå an å ta de uten å sette av 3-4 timer som med typiske WoW/AoC raids i gamle dager. Hvis du har en ok gruppe så tar det kanskje en time? Endret 16. juli 2012 av blackbrrd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Har endret litt på sortering av spillere, håper dere er enige at det er lettere og ryddigere.. The Secret World - hvem spiller hvor (liste) Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Finnes det noen weapon vendor i The Scorched Desert? startstedet i Egypt, har rundt 50 marks atm. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Ja, inne i byen hvor du reddet Council of Venice folka, ved markedsplassen og kafeen. Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Selger bare talismaner hos meg, ikke våpen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Patch 1.0.2 i morra, håper den fikser resterende quests og random freeze. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Trodde jeg hadde lagt mmo karrieren bak meg etter 1,5 år med AoC, men neida, nå har siste dagene gått med på å lese TSW og se videoer. Har solgt den stasjonære pcn, så nå sitter jeg spent å installerer windows på min macbook pro for å teste TSW med en prøvekode. Håper nesten at det ikke går, for om det er spillbart, ja da må jeg nok si farvell til frøkna og alt som heter for sosialt liv off... Hvorfor måtte jeg være så nysgjerrig!? TSW har den positive siden at hvert mission er en story i seg selv, noe som gjør at du føler du har gjort noe når du er ferdig med et oppdrag. Det gjør det litt lettere å si at "nå er det kvelden". Det høres bra ut Er mest spent på om macbooken takler spillet, har lastet ned ca 15 Gb og nå er alt klart til å testes! Da har jeg spilt ca. 1 time på min Macbook Pro fra 2011! Har alt på Low (selvgølgelig) og jeg er redd jeg har blitt sånn passe bitt av basillen.. Blir ikke overrasket om det står en ny stasjonær til 13-14k i stuen om ikke lenge. Hehe Fungerte overraskende godt, enda UTEN mus.. Hvor lang tid tar det før jeg er ute i den "virkelige" verden? Er i Test Room eller noe nå, tester ut våpen med en dude i en kjeller. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Etter du er ferdig med våpentreningen er det turen til Agartha og deretter ut i zombieland. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Finnes det noe raskere måte å få ting over fra baggen til banken, uten å løfte items 1 by 1? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Hei, eg har et spørsmål til dere eksperter. Spilte til Egypt. Fant ut at eg ville prøve Fist weapons, har en bok på ryggen, da kommer spørsmålet. Eg har 260 i skade med boken på ryggen, med en gang eg havner i slagsmål så fyker den ned til 190 i skade, da er boken forsatt på ryggen, virker ut som boken til deaktivert av en eller annen grunn fordi eg får nøyaktigk samme skade om eg ikke bruker den, har det noe å si at eg bruker ql 1 fist og boken er på ql 7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå