Gå til innhold

Bør lakrispiper forbys?


Anbefalte innlegg

Unger flyr lovlig rundt med leke våpen, så hvorfor skal godteri pipe være noe være?

Dette er ett av de bedre argumentene. Men vannpistol og knallpistol er jo skikkelig gøy. En blir vel ikke massemorder fordi en fikk leke med sånn som barn. :roll:

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HÆ? Skal man avskaffe gruppepress? Hvordan skal man gjøre det?
Jepp, det stemmer, vi skal avskaffe den offentlige skolen.
Latterlig.
Er det like latterlig når en blir presset så langt at han tar en massakre på skolen sin? Du er kynisk. Virkelig.
Man kan fjerne kulheten fra å røyke, da vil nesten ingen begynne.
Å røyke er "kult" enten du liker det eller ikke, derfor bør det være mulig å være "ukul" uten å risikere fysiske angrep.
Lenke til kommentar
For the record er det også snakk om at både marsipanstenger og hockeypulver også skal fjernes fra norske butikkhyller.

 

Marsipanstenger ligner visstnok formye på sigarer, mens hockeypulver skal ha samme trekk som en snusboks.

Marsipanstenger?? Hockeypulver?? hahahahaha... det norske sosialdemokratiet ER og blir en spøk. La oss forby mel og melis også det ligner jo så på det kjente festpulveret kokain :thumbup:

 

Nei ærlig talt er det ingen som blir litt dårlig av å tenke på alle disse forbudene?

Lenke til kommentar
Jepp, det stemmer, vi skal avskaffe den offentlige skolen.

Kan du i la være å blande inn dine forskrudde politiske poenger her? Hvis man har en trend der de som røyker er kulere enn de som ikke røyker så er det svært negativt da røykingen egentlig ikke har noen positive sider ved seg.

Jepp, og løsningen er med andre ord å fjerne marsipanpølser, lakrispiper og hockeypulver fra hyllene? Hva tror du er grunnen til at røyking er "kult"? Kan det ha noe å gjøre med det jeg sa? Kanskje bittelitt?
Lenke til kommentar

Jeg klarer å lage snusleppe med hubba bubba-tyggegummien, og jeg fikk nettopp et nytt forbudsforslag jeg skal sende inn til stortinget. Jeg liker heller ikke hvordan colaglassflaskene direkte oppmuntrer barn til å drikke corona, og det er høyst på tide at regjeringen setter i gang nødvendige tiltak til å stoppe denne umoralske kulturen matvarebutikkene promoterer.

Lenke til kommentar
For the record er det også snakk om at både marsipanstenger og hockeypulver også skal fjernes fra norske butikkhyller.

 

Marsipanstenger ligner visstnok formye på sigarer, mens hockeypulver skal ha samme trekk som en snusboks.

Og dette har du selvsagt en kilde på?

 

Selvfølgelig har jeg dette min venn. Man slenger ikke ut fakta i hytt og pine uten noen som helst form for bakrunn.

 

Avisartikkel ang. Hockeypulver og marsipanpølser

Lenke til kommentar
For the record er det også snakk om at både marsipanstenger og hockeypulver også skal fjernes fra norske butikkhyller.

 

Marsipanstenger ligner visstnok formye på sigarer, mens hockeypulver skal ha samme trekk som en snusboks.

Og dette har du selvsagt en kilde på?

 

Selvfølgelig har jeg dette min venn. Man slenger ikke ut fakta i hytt og pine uten noen som helst form for bakrunn.

 

Avisartikkel ang. Hockeypulver og marsipanpølser

 

Sprøtt. *Konspirerer for å kanalisere politikernes forbudsvilje inn mot leketøysvåpen*

Lenke til kommentar

Blir ikke noe forbud mot marsipanpølser og hockeypulver (link)

 

Kjøpmann ved Narvesen Byhaven, Ken Ronny Eilertsen, fortalte i går at han regner med å fjerne produkter som hockeypulver og marsipanpølser fra sortimentet fra nyttår. Ifølge Helsedirektoratet kan han ta det helt med ro. Marsipanpølser og hockeypulver omfattes ikke av forbudet.
Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...