Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

UKE5

 

 

Dag3:

 

Knebøy:

64

70

74

 

Benkpress:

64

70

74 x 3

50 x 10

 

Stående stangroing:

54

60

64

 

Dips:

3 x 8 reps @ BW + 20 kg :new_woot:

 

 

Kommentar:

Kjørte på med en mix av espresso-pulver, proteinpulver og kreatin før trening.

 

Benkpress: Var tung i dag også. Stagnerte på 3 reps på 74 kg. Klarte ikke mer. Kjørte heller 10 reps til slutt på 50 kg.

Knebøyen gikk greit. Siste repp var sykt seig. Blei litt rød i trynet når jeg pressa på der.

Roinga var faktisk overraskende lett i dag. Kan ha noe med at jeg brukte en annen stang, men tror da de veier like mye.

 

DIPS! Endelig kunne jeg ta 20 kilosen i beltet! digg :D Var ganske tungt...

 

 

--------

 

Jeg er imponert over hvor seriøst og godt gjennomført du gjør det her! Tror nok dessverre jeg må vente til sommerferien/skolestart før jeg kan begynne like bra som deg. Men det inspirerer virkelig å lese loggen din. :D

 

BTW, syntes det ikke burde være lov å legge ut bilder av mat, jeg blir bare så sulten. :tease:

 

Må være litt seriøs skal man få resultater. Spesielt på en deff.

Vi får kjøre på når du kommer hjem igjen! Hvordan går det med treninga di for tiden btw? Har ikke sett noe til loggen din på en stund...

 

 

Ah, så godt ut. Svære tallerkener du har Andy. Føles godt å få alle karbs fra frukt og grønt :)

 

De er da ikke så svære? laugh.gif Ser sikkert bare sånn ut på bildene.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UKE6

 

Kroppsvekt: 82,6 kg (-0,7 kg fra forrige uke)

 

Dag1:

 

Knebøy:

64

70

76

 

Benkpress:

64

70

76 (i smithmaskin)

 

Stående stangroing:

58

60

66

 

Dips:

4 x 8 reps @ BW + 20 kg

 

 

Kommentar:

Var litt småtrøtt i starten, men drakk en kaffekopp før benkpressen så jeg fikk litt ekstra kick.

 

Knebøyen var veldig tung, klarte såvidt siste rep. Nå har jeg faktisk satt ny pers på knebøy, og det på deff! Forrige gang stoppa jeg på 74, så det er 2 kg opp.

 

Benken var også veldig tung. Siden jeg faila på 74 kg sist, så turte jeg ikke å ta 76 kg uten sikring i dag. Derfor måtte jeg kjøre toppsettet i smithmaskin. Det gikk uten problemer.

 

Roinga gikk fint i dag.

 

Dipsen var veldig tung. Kom til å tenke på at jeg faktisk tar over 100 kg tilsammen (bw@ 82,6 + 20kg) på dips, noe som motiverte litt ekstra :D

 

 

Er usikker på om jeg får trena på onsdag siden jeg reiser til Bergen! :ph34r:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

God tur til Bergen, er der jeg bor ^^

Takk for det! Skulle gjerne tatt ei treningsøkt med deg når jeg er der, men tror ikke jeg får tid til det...

 

 

 

Blir helt sulten av å lese loggen din. :p

Her ble det grandis etter Kongeparken. Glemte helt å kjøpe mat, så ble fra fryseren.

Godt å høre at jeg lager noe som ikke virker som hundebæsj da. Blei desverre en enkel løsning i dag med fylte horn, siden jeg ikke orka eller hadde tid til å lage meg noe ordentlig mat. Men jeg kan akseptere det siden det var trening i dag, og at jeg spiste relativt sunt i helga.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Dagens lunsj på skolen:

post-173387-1273576050,2155_thumb.jpg

Ca 170 gram kyllingfillét, med brokkoli, paprika, mais, charlottlauk, finhakka grønn chili og små tomater :love: Stekte først kyllingen, og lot den hvile mens jeg stekte grønnsakene, tilsatt soyasaus under steking. La inn kyllingen igjen og stekte alt sammen bittelitt før det var feridg. Nomnomnom! laugh.gif

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Fikk visst tid til trening i dag likevel. :thumbs:

 

UKE6

 

Dag 2:

 

Knebøy -20%:

60

64

 

Markløft:

78 x 5

84 x 5

90 x 4

60 x 8

 

Skulderpress:

44 x 4

48 x 2

40 x 5

 

Nedtrekk:

70 x 4

75 x 3

80 x 3

 

 

Kommentar:

Nå stopper det helt opp på skulderpressen her. Klarte bare to på 48 kilo, så tok av til 40 kg og kjørte et sett med 5 reps.

 

Nedtrekken var også tung, men klarte å gjennomføre.

 

Markløft derimot! :D Skulle egentlig ha 88 kg på toppsettet, men følte meg god nok til å kjøre 90 kg i dag! Jeg stoppa på 4 reps. Jeg kunne nok klart å presse ut en rep til, men ville ikke kjøre på for hardt. Kjørte heller 8 lette reps på 60 til slutt.

 

 

Da går turen til Bergen, så får ikke trena noe på fredag. Får heller ikke trena på mandagen av visse grunner :huh:

 

muscle2.jpg

Litt ironisk bilde, siden jeg faila bigtime på skulderpressen :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Deloading

 

Dag 1.

 

Knebøy:

3 x 8 @ 50 kg

 

Benk, med manualer:

3 x 8 @ 22 kg

 

Roing, maskin:

3 x 8 @ 45

 

 

Kommentar:

Lett og grei økt. Skulle jo bare trene med lette vekter, og benyttet anledningen til å trene noen andre øvelser og maskiner jeg aldri bruker. Ro-maskina var slik at du starter oppe med hendene strekt ut, og drar bakover og i bue nedover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...