Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

Iz back in business! :cool:

 

3 uker med slækking, dårlig kosthold (og masse sjokolade<3) og null&nada trening er over.

Tok meg en ekstra friuke og slækka masse forrige uke. Noen kan komme og bitchslappe meg for det!

 

UKE1 (Runde 5)

Dag1:

 

Knebøy:

50 x 5

54 x 5

60 x 4

 

Benkpress:

50 x 5

54 x 5

60 x 5

50 x 8

 

Stående enarms manual-roing:

20 x 5

22 x 5

24 x 5

20 x 8

 

+ mage - reverse cruches.

 

Kommentar:

Sykt mye jeg har droppa i kilo i øvelsene nå. Var sånn passe tungt. Kjedelig å være så lavt nede igjen. Håper det bygger seg for opp.

 

Er stiv i beina nå. Er tegn på at det er alt for lenge siden jeg har trena laugh.gif Digg å være tilbake!

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UKE1 (Runde 5)

Dag2:

 

Knebøy -20 %:

48

48

 

Markløft:

68

70

74

 

Skulderpress:

30

34

34

 

Chins (hammer-grep):

5

4

4

 

 

Kommentar:

Mæææd stiv i beina etter mandagen fortsatt. Klarte såvidt å sette meg ned på huk! laugh.gif

Men det gikk seg til etterhvert som jeg fikk starta.

Digger fortsatt ikke de lave vektene, men det får gå...

 

Bestemt meg for å begynne med pull-ups/chins i stedenfor nedtrekk. Gikk forholdsvis bra. Skal nok komme opp i 3x10 reps til slutt :)

 

Var helt løen etter treninga. Var skikkelig shaky i kroppen. Hjalp med en banan og proteinshake :cool:

Lenke til kommentar

Blei visst enda ei uke ferie og pause fra treninga. :ohmy: Kickin back next week.

 

Å se at alle andre som logger her har så god fremgang motiverer meg til å slå hardt tilbake mot disse late feriedagene mine! Så ser fram til å komme tilbake i rutine nå.

 

Planen er å avslutte deffen etterhvert, og kjøre på hardt ved skolestart. Tenkte å fortsette med PF, men øke matinntaket litt. Vurderer også å teste ut autoregulering litt. Samtidig skal jeg prøve å legge inn 1-2 kardioøkter i uka for å minimere antal kilo fett jeg kommer til å legge på meg fremover og komme i bedre form + bedre kondis.

Lenke til kommentar

Fortsettelse fra sist gang..

UKE2 (Runde 5)

Dag1:

 

Knebøy:

60 x 5

64 x 5

68 x 3

 

Benkpress:

60 x 5

64 x 5

68 x 3

 

Stående enarms manual-roing:

24 x 5

26 x 5

30 x 5

 

+ mage, planke og litt reverse cruches.

 

Kommentar:

Ganske tungt, spesielt roinga. Tror jeg egentlig har begynt litt for tungt.

Lenke til kommentar

Godt å se kjente ansikter (brukernavn) igjen. Merker styrken min har tapt seg litt også, j**** kosthold.

 

Bra skulderpress du har, jeg skule vise korrekt teknikk til en fyr hin dagen som hadde 40kg på stangen, og fikk den såvidt opp. Det var litt ironisk, synes jeg. Men til tross for styrkeforskjellen er jeg nokså sikker på at min (Børge Fagerlis) teknikk var bedre enn hans :) Forresten Andy, liker avataren.

Lenke til kommentar

Godt å se at du er tilbake også! Kjenner meg igjen med tapt styrke og dårlig kosthold ja. Men ferie er ferie :cool:

 

Driver og kjører kostholdet mitt tilbake på sporet igjen nå, og har bare ett måltid med brødskiver som er på jobben siden det er det vi har der. Pleier å kjøpe inn en pakke egg som jeg har i kjølern der så jeg får litt proteiner i tillegg til brødet.

 

Morsomt at du nevner det med skulderpressen, siden det er den øvelsen jeg føler at jeg har droppa mest styrke i. Men takk uansett :) Tror jeg gjør det med riktig teknikk. Har du en video på hva du mener er riktig teknikk?

 

Takk! Kjenner du igjen løva?

 

 

Nå har jeg akkurat lagt 'frokost' bestående av 300 gram stekt tunfisk i rømme med rødløk og mais+agurkmix på. Yum!

80 gram prottis :dribble:

Edit: orka bare 200 gram av det ca laugh.gif

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Man kan steke tunfisk altså? Nei, kjenner dessverre ikke igjen løven. Har den noe med fotball å gjøre, kanskje? Vel, om du mener du har tapt deg i skulderpress er én ting, men for MEG blir det mye ^^, Min 1RM ligger jo rundt 40kg, så.

 

Kanskje jeg skal gå og lage meg et skikkelig måltid. Gleder meg nesten til skolen begynner igjen (av flere grunner), da får jeg kosthold, døgnrytme osv på sporet igjen.

 

80 gram protein er bra for ett måltid ^^, Under/på trening drikker jeg 1L h-melk og tar 60g pulver, så det blir 80-90g der. Veldig greit mtp totalt proteininntak den dagen. Melk <3

Lenke til kommentar

Du hadde sikkert bare en dårlig dag angående mark og bøy :) Men bare ett toppsett? Ser du kjører pyramide, men burde du ikke i alle fall hatt tre? Eller var dette også pga dagsformen? Er klar over at jeg kan se hva du har skrevet tidligere, men jeg vet jo ikke hvilket system du har her i loggen, så like greit om du forklarer :)

Lenke til kommentar

Ops, skreiv feil. Mente selvfølgelig benk. Trena jo ikke mark i dag :p Tror ikke det var en dårlig dag, har rett og slett blitt litt svakere pga lang deff og lang ferie tenker jeg.

 

Men ja, jobber meg opp mot ett toppsett. Har egentlig alltid gjort det. Har bare kjørt 3 sett i det siste pga redusering av treningsmengde i forbildelse med deffen. Men tenker jeg skulle avbryte deffen nå, derfor prøvde jeg 5 sett i dag. Mulig jeg gjør det feil, men mener å huske at i 'nybegynnerversjonen' av 5x5 skulle man jobbe seg opp mot ett toppsett på 5 reps.

 

Tror jeg kanskje var litt optimistisk og starta litt for høyt etter ferien. Venter nesten bare på å stagnere på dag 1&3 øvelsene. Da skal jeg ta en deload og jobbe meg ordentlig oppover mot mine gamle perser :)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE3 (Runde 5)

Dag1:

 

Knebøy:

54

60

64

68

72 x 4 - litt dårlig teknikk her tror jeg.

 

Benkpress:

54

60

64

68

72 - fikk litt hjelp på de 2-3 siste repsa. Var for tungt.

 

Stående enarms manual-roing:

20

24

26

30

34 - juksa litt på de siste repsa her :innocent:

 

 

+ 4x30 sek planke med breie armer.

 

 

Kommentar:

Bøyen begynner å bli veldig tung. Får se hvordan det går på fredag da. Vurderer frontbøy som erstatning...

 

Benken gikk greit. 72 var litt for tungt, så trengte litt hjelp på de siste repsa.

 

Roinga gikk over forventningene mine, men måtte rykke litt til på de siste repsa.

 

 

Nå blir det en pakke kyllingkjøttdeig med tandori-krydder :love: og fullkornsris + litt grønsaker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...