Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske du var 91 modell og skulle til NTNU neste år, hadde lett delt hybel med kokkekunstene dine! :new_woot:

 

Ble Bali kyllinggryte i går, og kyllingfilet med bearnaise i dag. Hamstret litt vel mye kylling, så har blitt kylling hver dag i det siste for å ikke kaste den. :p

 

Hva har du marinert kyllingen i? Interessert i å prøve det samme.

Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke 40 min er så veldig mye. Skal sies at jeg gikk litt i starten, ca 5 min + en kort tøyepause. Så blei vel omtrent 30 min effektiv jogging.

 

Kunne jogge i over en time uten problemer før. Spilte aktivt fotball da, så kondisen var ganske god.

 

Men det var sykt digg å jogge i dag. Var blitt mørkt før jeg kom meg ut, så alt rundt virka veldig rolig og behaglig. Jogga langs en lite traffikert veg i skogen uten lys og rundt et vann, kun måneskinnet som speila seg i vannet. Med iPoden på øra og behagelig temperatur var det ikke så aller verst. Kunne bare løpe i vei og tenke på ting og tang og fundere på livets mysterier. :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Sikta du til meg eller sitronsaft? Er hvertfall jeg som lager den ja.. Spiser ikke alltid like god mat da. Men føler ikke for å poste bilde av fiskepuddingen, gryteretten eller speilegga hvis du skjønner laugh.gif Men kunne ønske muttern var litt mer into "muskel-mat" så jeg slapp å lage det selv. :whistle:

Lenke til kommentar

Takk for det!

 

Synes det er ålreit at maten ser litt bra ut. Det styrker opplevelsen. Man spiser med øyene også vettu ;)

 

Er egentlig ikke noe avanserte greier. Litt brokkoli i bunn med skiver av paprika over og halve små tomater rundt, og kyllingen på siden. + litt sol så hjelper det veldig :cool:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...