Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens middag:

post-173387-1272839156,5388_thumb.jpg

Svinefillet med litt poteter og masse salat :thumbup:

 

Ca 50 gram protein, uknown kcal.

 

Blei ikke noen trening i dag, fordi jeg stod opp etter at treningssenteret stengte. Siden jeg sov så lenge, så ble dette også dagens eneste måltid + en proteinshake på kvelden. Så blei ikke akkurat kcal overskudd i dag :p

Lenke til kommentar

Ja, du kan ta æren for den!

 

Kjøttet ligger nok i underkant av 300 kcal, potetene (ser mer ut enn det var pga vinkelen) gir kanskje 100 kcal, og salaten gir kanskje 50-100? La oss si brødet også gir 100 kcal. Det blir 600 kcal da. MyoProtein gir 150 kcal!

 

Skreiv: Blei IKKE akkuratt et overskudd i dag. På en litt ironisk måte, siden jeg skal gå i underskudd men at det var veldig mye i underskudd også. :p

 

Dagens lunsj:

post-173387-1272881645,1819_thumb.jpg

Salat med ca 200 gram marinert laks. Underkant av 50 gram prottiser.

Med salatblader, tomater, paprika og litt balsamico.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE5

 

Dag 2:

 

Knebøy -20%:

54

60

 

Markløft:

74

80

84

 

Skulderpress:

40

44

48 x 1

 

Nedtrekk:

70

75

80

 

+ mage

 

Kommentar:

Forbedring på skulderpressen fra forrige uke! :new_woot: Klarte alle 5 reps'a på 44 i dag, men bare 1 rep på 48. Litt nedtur at jeg klarte å trene med 5x48 kg før deffen :thumbdown:

 

Markløft gikk ganske greit, men nedtrekk var sykt tungt. Blei litt fail på 80 kg.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Klarer å holde den ca ved like. Nå er jeg faktisk oppe på samme vekter som jeg var i siste uke før deffen! Altså da jeg satt alle rekordene. Og jeg har enda en uke igjen. Men jeg trener jo bare skulderpress en dag i uka så er kanskje litt mindre vedlikeholdt. Det eneste forskjellen er at jeg bare trener 3 sett nå da.

 

Neste uke kommer jeg nok til å stagnere en del..

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jeg er imponert over hvor seriøst og godt gjennomført du gjør det her! Tror nok dessverre jeg må vente til sommerferien/skolestart før jeg kan begynne like bra som deg. Men det inspirerer virkelig å lese loggen din. :D

 

BTW, syntes det ikke burde være lov å legge ut bilder av mat, jeg blir bare så sulten. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...