Gå til innhold

Årets Unitedsupporter på forumet! (Alle kan stemme!)


Sameboe

Anbefalte innlegg

Da er snart året omme, og jeg synes vi kan ha en bruker som kan krone seg som årets Unitedfan av forumet!

 

Hvis det mangler en eller annen på lista så si ifra ;)

 

Alle fans kan stemme, ettersom at de andre fansene vet hvordan vi er når det angår trolling, provosering og lignende!

 

Lykke til!

 

Avstemning er ferdig på Nyttårsaften ;)

 

Årets vinner: Wisbatov

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koseleg at Hewitt er nominert. :)

 

Hyrlen ser ut til å mangle på lista. Edit: og Kjartan1234

Hewitt fjernes, fjern feil av meg (sorry gutta) og Hyrlen er laggt til ;)

 

Dere MÅ si ifra hvis jeg har fått lurt med en Liverpool fans... Er en del av dem som har en del innlegg i kafeen vår så :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Veldig fint initiativ Sameboe. Dette kan bli en koselig tradisjon og er en utmerket motivasjonsfaktor for å bedre kvaliteten på kategorien vår, selv om det ikke er så verst fra før.

 

Forøvrig smigrende at noen har stemt på meg, så frekk og uappetittlig som jeg kan være. Takkar så mye til de det gjelder :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er en "sosial greie" og betyr således lite i mine øyne. Med all respekt for tc, som ingen kan unngå å like og som fortjent vinner årets popis pris, er det for meg brukere som Geir M, Acrh, Hyrlen og String-Emil (de jeg kom på i farta) som bidrar med kompetanse. Disse brukerne er kanskje litt kjedelige, men akkså kunnskapsrike.

 

Jeg har vært utestengt i over et halvt år i 09, noe som er personlig rekord. Har en stygg følese på at 10 blir en sagablott for mitt vedkommende, dersom trenden fortsetter ;) Av denne grunn, samt den ufine tonen jeg skriver i, burde jeg aldri vært på lista - såpass med selvinnsikt har til og med jeg. Det er riktignok smigrende og artig at 13 stykken har gitt sin stemme til meg, det skal sies.

 

God Jul

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...