Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Dortmund vil ikke slippe Christian Pulisic til Liverpool i dette vinduet (ESPN)...

 

Daily Star Sunday påstår derimot at Jürgen Klopp er nær ved å sikre seg kroatiske Ante Coric (19).

 

Wow. Det hadde vært en super signering. Coric er supertalent!

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns selv at midtbanen har fungert bra når Can har spilt. Han gjør noen feil innimellom, men midtbanen fungerer mye bedre når han er på banen enn når f.eks. Henderson spiller i ankerrollen. Problemet er at det ikke finnes et alternativ til Can per idag. Kun Lucas, som er for treig og gjør enda flere feil enn Can. Så jo, jeg er enig i at vi trenger en til på midten.

Lenke til kommentar

Men det defensive midtbanegiganten som jeg mener klubben trenger kommer ikke dette vinduet heller. Det er sikkert bare jeg som mener det trengs.

 

Legg ut det som trengs for William Carvalho.

 

Hmm, tja. Det kunne jo vært et bra kjøp. Men trenger Liverpool virkelig et alternativ til Emre Can? Selv satt jeg å tenkte på Victor Wanyama før han ble solgt til Tottenham.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Dere får aldri Ter Stegen, det er jo førstevalget til Barcelona

Forhåpentligvis for hans del og Barcelona sin del så har du rett. Han burde jo lenge ha vært førstevalget, men har spilt i skyggen av Claudio Bravo, noe jeg finner helt utrolig.

 

Jeg får virkelig håpe Cillessen ble hentet som reserve.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Vil forsøke å hente Süle i januarvinduet

04.10.2016 kl 13:25

Jürgen Klopp har fulgt Hoffenheim-stopper Niklas Süle med argusøyne, og vil forsøke å sikre seg forsvarsspilleren i januar. Süle var med å spille Tyskland frem til sølvmedaljer under OL i Rio. Tottenham, Everton, Atletico Madrid og Valencia er også interesserte i spilleren.

 

 

Wohoo! Hadde vært et PERFEKT kjøpt. Dog sier Niklas Süle at han foretrekker i kjente omgivelser som føles trygge for han. Det er ikke uten grunn han har takket nei til flere klubber, inkludert Liverpool, tidligere.

 

 

 

 

Real Madrid har blinket seg ut Coutinho

05.10.2016 kl 11:29

Real Madrid-president Florentino Perez har en liste med potensielle transfermål, og på den listen står Liverpools Philippe Coutinho. Madrid-klubben har forbud mot å kjøpe nye spillere akkurat nå, men Real har anket den avgjørelsen, og vil forsøke å sikre seg brasilianeren så snart forbudet er opphevet.

 

Huff. Håper virkelig Liverpool klarer å beholde Coutinho.

 

 

 

Juventus har sansen for Origi

04.10.2016 kl 08:22

Juventus vurderer å legge inn et bud på Divock Origi. Serie A-klubben planlegger for en fremtid uten Mario Mandsukic, og Liverpools belgiske spiss er førstevalget i jakten på en erstatter for kroaten. Origi har tre år igjen av sin kontrakt med Liverpool. Origis lagkamerat Daniel Sturridge og Arsenals Olivier Giroud er andre alternativer som Juventus vurderer.

 

Er det greit å selge Origi? Hva hvis man får f.eks 50 million Euro?

Lenke til kommentar

Tror dere bør få fram lesebrillene. Han spurte: Er det greit å selge Origi? Hva hvis man får f.eks 50 million Euro?

Dette er altså to spørsmål, hvorav det andre spørsmålet er OM vi bør selge han HVIS man får FOR EKSEMPEL 50m pund. Spørsmålet er altså ikke om vi kan få 50m pund for han men om vi bør selge dersom noen bød det (eller lignende) for han. Ikke synes jeg det er helt latterlig usannsynlig heller. Mer latterlige ting har skjedd før i overgangssaker. David Luiz for 62m pund er et eksempel.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Ok, jeg registrerer dere synes 50 million euro er en absurd pris. Men er det verdt å selge Origi for 30 million Euro?

 

Jeg vil si nei.

 

Jeg mener Origi er en lovende spiller og kan bli en verdifull del av Liverpool i fremtiden. Er det overhode verdt å selge han? Jeg sa 50 million euro fordi det er mye. Selv ville jeg ikke solgt Origi for mindre enn 50 million euro, og heller behold han. Jeg ville nok ha vurdert det for 50 million, men selv synes jeg det er viktigere å beholder Origi.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...