Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp, salg og tropp kan endre seg de nærmeste månedene, men slik ser jeg for meg en Liverpool anno 2017/2018. Spillerne er ikke fastsatt i stein, men lignende spillertyper tror jeg blir hentet. :)

Helt uenig i denne vurderingen. Gøtze er det ingen som vil kjøpe nå, stor risiko. Mignolet er muligens på vei til Frankrike. Hvorfor skulle Barcelona ville selge Digne? Hadde Liverpool fått til det hadde det vært ett av årets kjøp.

 

Mignolet tror jeg er på vei ut. Han er rett og slett ikke god nok førstekeeper.

Lenke til kommentar

Hvor får du denne informasjonen fra? Mignolet og Karius blir ifølge Pearce i Echo. Ingen ny keeper inn. Götze er verdt risikoen, utrolig god spiller om Klopp får han skadefri. Barcelona vil selge/låne Digne pga han har vært dårlig for dem i år (Kilde: Blaugrana.no). Mignolet har vist en vanvittig form den siste måneden! :)

 

 

Kjøp, salg og tropp kan endre seg de nærmeste månedene, men slik ser jeg for meg en Liverpool anno 2017/2018. Spillerne er ikke fastsatt i stein, men lignende spillertyper tror jeg blir hentet. :)


Helt uenig i denne vurderingen. Gøtze er det ingen som vil kjøpe nå, stor risiko. Mignolet er muligens på vei til Frankrike. Hvorfor skulle Barcelona ville selge Digne? Hadde Liverpool fått til det hadde det vært ett av årets kjøp.

Mignolet tror jeg er på vei ut. Han er rett og slett ikke god nok førstekeeper.

 

Lenke til kommentar

Hvis ryktene stemmer, så er Tottenham ute etter Douglas Costa fra Bayern. Dersom de har en sjanse til å lokke han til England, så burde også det være god mulighet for å kunne lokke han til Anfield istedet. Asensio tror jeg er urealistisk da han har gjort det svært bra når han har fått sjansen i Real. Enig i at Sturridge virker ferdig på Anfield, samme med Moreno. Så Lacazette og Digne/Kolasinac/Hector inn burde være sannsynlig og mulig. Jeg mener også at Götze er verdt å gamble på. Joe Hart har også vært nevnt, og jeg tror at han ville danket ut Mignolet hvis han blir hentet. Han er revansjesugen etter å ha blitt dumpet av sjeikene på Etihad. Van Dijk blir en dyr affære, men tror det blir verdt det!

Endret av Tranceformation
Lenke til kommentar

Liverpool ligger godt an til Champions League nå, men å kunne ta 3.plass kontra 4.plass vil spille mye inn på transfervinduet tror jeg, dersom United vinner Europaligaen. De er vel direkte kvalifisert til neste sesongs Champions League isåfall? Hva skjer da med det laget som blir nr.4 i Premier League?

Endret av Tranceformation
Lenke til kommentar

Jeg blir happy hvis dette skjer:

 

- Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra.

- Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg)

- Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez.

- Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy.

 

En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært.

 

6-7 spiller må inn. 

 

Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir happy hvis dette skjer:

 

- Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra.

- Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg)

- Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez.

- Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy.

 

En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært.

 

6-7 spiller må inn.

 

Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut.

Hvis Liverpool kan beholde Sakho, og itillegg få inn Van Dijk, da snakker vi god dekning på midtstopperplass. Jeg har også lurt litt på om Klopp har gått lei av å ha sånn passe gode backer. Kanskje kunne det vært gull å legge om formasjonen utifra hva man har i spillerstallen pr dags dato. Hva med å spille 3-5-2, eller 3-4-2-1 som Chelsea og Juventus. Klopp er jo også glad i offensiv fotball ?

Lenke til kommentar

Jeg blir happy hvis dette skjer:

 

- Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra.

- Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg)

- Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez.

- Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy.

 

En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært.

 

6-7 spiller må inn. 

 

Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut.

Har på følelsen at du ikke blir happy i sommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...