Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du avvente med clyne? glatt den beste backen vi har hatt på evigheter, Solid og eneste spilleren som presterte jevnt bra i hele sesongen, var ikke mange dårlige kamper han leverte, hadde vi hatt 2 clynes så tror jeg vi hadde vunnet begge finalene faktisk da det ikke hadde involvert en venstreback som aldri var i posisjon. (hadde hjulpet med en mer solid keeper naturligvis) 

Ikke misforstå meg, han er ikke en dårlig spiller, men jeg er fortsatt usikker på om han har alle de rette ferdighetene som trengs for et lag som Liverpool. Han er ganske så begrenset offensivt og av den grunn er sannsynligheten liten for at han noen gang kommer til å bli den neste G.Johnson (husker du han på hans beste?). Om situasjon rundt han forblir som i dag så tror jeg at vi kommer til å få en ny RB på sikt. Jeg hadde lett byttet han mot Atleticos Juanfran selv om sistnevnte er 31 år.

Endret av Immateriell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du synes at Clyne er ett svakt ledd i Liverpool laget, så gidder jeg ikke engang å starte en diskusjon. Hadde glatt stemt Clyne som årets spiller i Liverpool.

Jeg sier ikke at han er et svakt ledd, men han har ikke overbevisst meg om at han fortjener å spille fast som RB. Grunnen er at han er for svak i angrep. La oss nå se på statistikken og sammenligne han mot Moreno som du sikkert mener har vært en katastrofe pga. EL-finale? Obs! statistikken gjelder PL for 2015/2016 sesongen.

 

Moreno:

Moreno.jpg

 

Clyne:

Clyne.jpg

 

Moreno har altså skapt 61 sjanser (mest i Europa, kilde: http://www.footyfeedsonline.com/top-10-defenders-in-major-european-leagues-who-have-created-most-chances-lfc-player-tops-the-list/7/  mot Clyne's 24 (Moreno har i tillegg spilt 414 minutter mindre enn Clyne). Videre så hadde Moreno 2 feil mot Clyne's 1. Rettferdiggjør ikke Moreno's ene feilen 37 skapte sjanser? Så det at Clyne har vært så solid på den defensive delen skyldes at han har sjeldnere vært der fremme? Og det fordi Klopp vet at Moreno er bedre der fremme, og er mye raskere til å komme tilbake og hjelpe defensivt? Tror du ikke det er enklere for Clyne å spille bak Lallana som bidrar defensivt i mye større grad enn Countinho for Moreno? Defensive ferdigheter er selvfølgelig av større betydning for backene, men i Klopp sitt system så skal man bidra offensivt også. Og Clyne har ikke overbevist meg enda om at han er god nok til nettopp dette. 

 

Du kan kalle meg for hva du vil, men jeg underbygger påstandene mine med statistikken og følger ikke den generelle vurderingen av spillere blant supporterne da den svinger kraftig fra kamp til kamp. Jeg er helt enig i at Clyne har vært stabil defensivt, men det kan skyldes hans fraværelse der fremme. Således vil jeg avvente til etter neste sesong for å vurdere om han bør bli kjernen av spillergruppa i LFC.

Endret av Immateriell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest bruker-343576

 

Har også hørt mye bra om Suarez. Og vi veit vel alle at Ajax er i verdensklasse når det kommer til å frembringe store talenter.

Altså, vi ser hva dere har gjort med det forrige talentet dere hentet derifra (Babel).. Så igrunn så håper jeg dere holder dere unna Suarez smile.gif Han fortjener en bedre skjebne.

 

 

 

Var ikke et dårlig kjøp det, nei.  :)

Lenke til kommentar

The30Duke ‏@DukeLFC 50m50 minutes ago

 

#LFC forward Danny Ings had his odds slashed to 4/5 by betting company SkyBet on Friday afternoon to make a sensational move Rangers

 

Dave O’Connell ‏@DaveOCKOP 34m34 minutes ago

 

I'm sure you've read it by now but there is lots of speculation that Danny Ings may go to Rangers, loan most likely. Strange.

 

Snodig

Lenke til kommentar

 

The30Duke ‏@DukeLFC 50m50 minutes ago

 

#LFC forward Danny Ings had his odds slashed to 4/5 by betting company SkyBet on Friday afternoon to make a sensational move Rangers

 

Dave O’Connell ‏@DaveOCKOP 34m34 minutes ago

 

I'm sure you've read it by now but there is lots of speculation that Danny Ings may go to Rangers, loan most likely. Strange.

Snodig

 

Hahaa pure BS.

Lenke til kommentar

Nei, Danny Ings til Rangers er faktisk en veldig god match for et utlån på f.eks 2 år. Rangers trenger desperat gode spillere og Ings vil få god matching og god mulighet til å utvilkle seg i Rangers. Klubben har selvsagt store ambisjoner, og det er nok spennende å være med på.

 

Ings er på vel på nåværende tidspunkt ikke god nok for Liverpool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...